Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miss Crooked Island

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Miss Crooked Island

Crooked island is ongeveer 40 x 40 km groot en heeft ongeveer 300 inwoners waarvan nu ongeveer 60% zelf op vakantie is. Meestal in Nassau. U kunt zich voorstellen dat wij dit jaargetijde zelden lokale bevolking tegenkomen.

Vandaag was ik met mijn zoon aan het toeren over het eiland om de andere kant van het eiland eens te bekijken en nog net voordat onze auto de oceaan in plofte, zag ik een auto in de bosjes staan en iets verderop iemand aan een verlaten strand zitten.
    Ik fronste en dacht: even kijken.
    Toen ik met mijn zoon door de bosjes liep ontdekten wij ineens een hele familie met allemaal kinderen. Neven, nichten, broertjes en zusjes, oma, opa en nog veel meer. Ik denk een stuk of 20 bij elkaar. Hoe dat in die ene auto daar terecht is gekomen is mij nog steeds een raadsel.

Enfin. Wij een praatje maken met oma en opa, gevraagd of wij foto’s mochten maken, zie ik ineens een ouder meisje in het water zwemmen. Ik er naar toe, voorzichtig een gesprek aangeknoopt, bleek dat zij de titel ‘Miss Crooked Island’ droeg.
    Uiteraard niets bijzonders, want op mars heb je natuurlijk ook een Miss Mars
    Natuurlijk kon ik het niet laten om haar te vragen of ze kon poseren.
    Er volgde een heftig geknik, maar dan wel met de kleren over de bikini voordat oma een vliegende rolberoerte kreeg.

Mijn zoon die achter mij stond te schieten heeft zich heerlijk uitgeleefd. Nietwaar Mikomatic?

Uiteraard valt er van alles op de kledij, kapsel enzo aan te merken maar dat was even niet anders Ik vond het in ieder geval heel leuk

Natuurlijk licht.
    1/800 - F5,6 95mm ISO 100 WB Auto
    1/800 - F5,6 90mm ISO 100 WB Auto
    1/1000 - F5,6 90 mm ISO 100 WB Auto
    Last edited by MadMax; 13 september 2007, 22:23.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Miss Crooked Island

knappe foto's

Comment

Heel mooi, en een leuke anecdote. De 'cheeky/saucy' pose in de derde maakt deze voor mij de beste.

Comment

zo da`s niet miss. kan niet echt kiezen welke, kleine voorkeur nr 1

grt frank

Comment

leuk toch,
          zo'n "spontane ontdekking".
          mm

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
          nog net voordat onze auto de oceaan in plofte
          die moet je wel eens uitleggen ...
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Zeer mooie foto's, mijn vriendin is zelf ook het donkere type, dus kheb het daar wel voor. Ook mooie kleuren en mooie DOF. Echter, een kleine tip die ik onlangs nog gaf: gebruik je flitser bij zo'n fel zonlicht. Er staan nog te veel schaduwen op haar lichaam. Verder echt
            http://www.dennisclaes.be

Comment

de tweede de voorkeur, omdat je daar die groene rand niet ziet.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door s5034454
                Zeer mooie foto's, mijn vriendin is zelf ook het donkere type, dus kheb het daar wel voor. Ook mooie kleuren en mooie DOF. Echter, een kleine tip die ik onlangs nog gaf: gebruik je flitser bij zo'n fel zonlicht. Er staan nog te veel schaduwen op haar lichaam. Verder echt
                THnx allemaal

We waren landschappen aan het bekijken/schieten en hadden geen flits bij ons. Op mijn 1Ds zit geen flits ingebouwd
                Zal em de volgende keer niet vergeten.
                Heb je watergirl gezien? mijn dochter? daar heb ik het wel geprobeerd en gebruikt.

@mm
                Daar in het noorden hield het eiland ergens op Was nog maar een klein stukje rijden tot het einde van het land.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                X