Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de ladder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: de ladder

Inderdaad een mooie foto.
    Sluit me aan bij de commentaren ivm de pose v/h model.
    Verder dik in orde, 't is eens iets anders .
    It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

Als dit een mannenkont was had er bijna niemand een reactie gegeven.

Hopelijk waren de leidingen rechts van haar niet met asbest geïsoleerd, want dat is, zoals je weet, niet gezond.

Maar ja, het zal wel aan mij liggen die reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
        Als dit een mannenkont was had er bijna niemand een reactie gegeven.

Hopelijk waren de leidingen rechts van haar niet met asbest geïsoleerd, want dat is, zoals je weet, niet gezond.

Maar ja, het zal wel aan mij liggen die reactie.

ga er vanuit dat het bij mij vooral vrouwenkonten zullen zijn.

ik zeg altijd OOST WEST , ASBEST
        estamos llegando
        http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario

ik zeg altijd OOST WEST , ASBEST

Laat me dan hopen dat ze geen hoogtevrees mogen hebben waardoor ze van schrik hun billen moeten dicht knijpen en waardoor hun dijen te dik worden weergegeven op foto.

Niks tegen naakt of pseudo naakt foto's van vrouwen, dik of dun, maar probeer ze toch wat anders weer te geven dan op zo'n wijze.

Comment

Laat me dan hopen dat ze geen hoogtevrees mogen hebben waardoor ze van schrik hun billen moeten dicht knijpen en waardoor hun dijen te dik worden weergegeven op foto.

Niks tegen naakt of pseudo naakt foto's van vrouwen, dik of dun, maar probeer ze toch wat anders weer te geven dan op zo'n wijze.

Ik hoop het ook, voor jou dan vooral, dat ze geen hoogtevrees had. bedankt voor je bezorgheid. zulke zaken waardeer ik.
            Maar geen paniek. ik heb haar daarstraks nog gezien en het is zo niet. oef
            ....Kunnen we nog op ladders.
            Die pose was iets wat we samen wilden proberen en zij: dat is een ervaren naaktmodel. en ze vond de foto nog mooi ook. kortom , ze vindt zichzelf zo mooi afgebeeld. dus ik probeer, laat ons zeggen, wat de modellen ook zelf graag zien.
            Die houding is trouwens niet zo erg origineel.
            Fijn dat je alsnog niets tegen naakt of pseudo naakt hebt. wat is pseudo naakt eigenlijk ? En fijn dat ze zelfs dik of dun mogen zijn.
            Ik ga dus in de toekomst nog dergelijke zaken posten maar ik blijf ze helaas niet persé 'anders' , zoals de meesten het willen, afbeelden.

estamos llegando

Comment

Ik hoop het ook, voor jou dan vooral, dat ze geen hoogtevrees had. bedankt voor je bezorgheid. zulke zaken waardeer ik.
              Maar geen paniek. ik heb haar daarstraks nog gezien en het is zo niet. oef
              ....Kunnen we nog op ladders.
              Die pose was iets wat we samen wilden proberen en zij: dat is een ervaren naaktmodel. en ze vond de foto nog mooi ook. kortom , ze vindt zichzelf zo mooi afgebeeld. dus ik probeer, laat ons zeggen, wat de modellen ook zelf graag zien.
              Die houding is trouwens niet zo erg origineel.
              Fijn dat je alsnog niets tegen naakt of pseudo naakt hebt. wat is pseudo naakt eigenlijk ? En fijn dat ze zelfs dik of dun mogen zijn.
              Ik ga dus in de toekomst nog dergelijke zaken posten maar ik blijf ze helaas niet persé 'anders' , zoals de meesten het willen, afbeelden.

Alvorens de mods ingrijpen, , laten we onze discussie afronden en zeggen:

"Laat je foto's spreken en niet je woorden."

Ik blijf kijken naar jouw foto's want ik denk dat je beter kan als dit.

Psje

Zoek het woord "pseudo" even op en denk even aan punten, comma's en hoofdletters. Uit menige berichten hier op BD blijkt dat taalkunde een heel gevaarlijk onderwerp is voor zij die het prediken.

Comment

Heel aparte foto. Idd weer wat anders dan de 'standaard' pose die ik altijd presenteer
                Moet toch ook maar eens een naaktmodel zien te vinden om zoiets te proberen.
                Het 'staan/liggen' vind ik heel fraai om naar te kijken, zet je aan het denken.

Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

En toch... Het had Fabio (remember him?) kunnen zijn hé! Allez, "in a good hair day" toch Ze hebben toch dezelfde armen En bij Fabio had de verklaring beter voor de hand gelegen hoe hij zo kon blijven staan

Ik zie nu pas dat het wel halvelings lijkt of die persoon heeft zich opgehangen, of tenminste: "staat op springen". Was dat ook bewust, of gewoon mooi meegenomen?

Comment

Alvorens de mods ingrijpen, , laten we onze discussie afronden en zeggen:

"Laat je foto's spreken en niet je woorden."

Ik blijf kijken naar jouw foto's want ik denk dat je beter kan als dit.

Psje

Zoek het woord "pseudo" even op en denk even aan punten, comma's en hoofdletters. Uit menige berichten hier op BD blijkt dat taalkunde een heel gevaarlijk onderwerp is voor zij die het prediken.
                    geen probleem hoor man. , alles is met korrel zout te nemen :-)
                    en ieder zijn gedacht natuurlijk.
                    we doen ons best en zien hoe we evolueren waar we uitkomen.
                    het zal nog wel botsen en klinken. totaal no hard feelings hoor .
                    estamos llegando

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                      En toch... Het had Fabio (remember him?) kunnen zijn hé! Allez, "in a good hair day" toch Ze hebben toch dezelfde armen En bij Fabio had de verklaring beter voor de hand gelegen hoe hij zo kon blijven staan

Ik zie nu pas dat het wel halvelings lijkt of die persoon heeft zich opgehangen, of tenminste: "staat op springen". Was dat ook bewust, of gewoon mooi meegenomen?

maak er gewoon jouw verhaal van...
                      al de rest doorbreekt de magie.
                      estamos llegando

Comment

Working...
                      X