Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe foto's.
Als ik dan toch iets zou moeten zeggen...(maar dat zijn kleine details):
- De eerste foto vind ik de sterkste qua sfeer, expressie en compositie.
- De tweede vind ikzelf iets minder omdat ik de uitdrukking niet associeer met de situatie waarin ze ligt.
- De derde is zeer sterk qua compositie en kleur. Indien het rechter been meer gestrekt was geweest dan was dat mogelijk nog iets sterker geweest.
Verschillende mensen zeggen hier dat ze de kleuren zo goed vinden. Persoonlijk vind ik dat de eerste 2 foto's een groene of cyaanachtige zweem hebben. Een beetje meer rood en magenta doet deze volgens mij nog sterker uitkomen.
Idd geuren en kleuren ... als ik nu opnieuw naar mijn foto's kijk dan zie ik ook fototechnische details die beter konden, zoals in de posts hierboven beschreven. Ondertussen heb ik de foto's ook aan Tessa getoond, ze is erg tevreden van het resultaat wat de drang naar meer enkel ten goede komt. Mocht ik meer ervaring hebben met modellenwerk zou ik op locatie waarschijnlijk meer op die kleinste details gaan letten. Wat ooit begon als een ludieke uitstap met een vriendin zou wel eens in de toekomst verder kunnen uitgroeien als één van mijn hoofdonderwerpen, naast het gewone urban exploreren. Het is ook raar/leuk om achteraf vast te stellen dat het "model", ondanks het gebrek aan ervaring, er zo uitkomt op de foto, net alsof ze dagelijks poseert. Hierboven viel de tekst "teamwerk", ik kan dit alleen maar bevestigen! Ik merk ook op dat Tessa zeer makkelijk de poses inneemt die ik in gedachten heb, net alsof je reeds jaren samenwerkt. Tessa en ik zijn niet te vinden voor de gebruikelijke modelposes maar toch betrap ik mezelf erop bij het bekijken van een sessie dat die er toch op de een of andere manier tussenzitten
So, bedankt voor alle comments, binnenkort post ik er nog een paar uit deze reeks
subliem. iets wat ik ook al lang wou. een shoot met model in regen.
ze moet het maar doen. zeg maar da ze klasse heeft.
De beste prestatie is nog steeds het onderdrukken van "kippevel", het water was echt koud en er was veel tocht in het gebouw. Volgende keer nemen we zeker een badjas mee. Ik als fotograaf had het lekker warm maar Tessa stond daar letterlijk te rillen van de kou ! Dus alle credits naar haar !!!
"Alles voor de foto" maar met eerbied voor het model is een mooie spreuk, maar ik moet toegeven dat ik in "het heetst van de strijd", hem snel vergeten was ... ik MOEST die foto maken en Tessa was het slachtoffer
[QUOTE=he-tva]Ik dacht te weten dat ze die gebouwen gingen afbreken, ze zouden eigenlijk al bezig moeten zijn, blijkbaar nog niet veel van te merken.
/QUOTE]
Comment