even je site bekeken. je hebt van haar al prachtige shoots gemaakt.
fashion vind ik zo een moeilijk begrip.
is iedere foto met kleren aan fashion....is een bedenking. om de een of andere reden doet dit me meer denken aan een portret. in de zin van iemand voor de camera dan dat ik moet denken aan , hé dit kan in een folder van kledij'. misschien omdat foto wat donker is..ik weet het niet.
maar begrijp me niet verkeerd. je levert prachtig werk op je site ...deze vind ik iets minder.
hopelijk volg je mij wat...groetes
Tis jammer dat dat mooie weer over is. Anders had deze foto zoiezo een stuk mooier geweest. Vind dat haar donkere haren met de donkere achtergrond bijna absorberen zodat het 1 geheel lijkt. (dit is bij mijn foto's ook gebeurd thuis met een donkere achtergrond)
Verder ben ik jaloers
Gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Vind dat haar donkere haren met de donkere achtergrond bijna absorberen zodat het 1 geheel lijkt. (dit is bij mijn foto's ook gebeurd thuis met een donkere achtergrond)
Verder ben ik jaloers
Gr djai
Denk echt dat je monitor te donker is afgesteld hoor wat die haren betreft..
Mooie foto, al heb ik één klein muggeziftje.... Boven haar hoofd mocht er iets meer ruimte, misschien een cm? Nu vind ik het wat krap....
Maar
Heb boven het hoofd niet meer ruimte omdat ik anders stuk lucht in beeld zou hebben hetgeen ik wilde vermijden..; natuurlijk altijd mogelijk om er met PS een centimeterke aan te breien
Heb boven het hoofd niet meer ruimte omdat ik anders stuk lucht in beeld zou hebben hetgeen ik wilde vermijden..; natuurlijk altijd mogelijk om er met PS een centimeterke aan te breien
Allé hop, duik in uw PS en shop er keer een cm groen bij Dan kun je eens uw kunsten in PS tonen
Comment