Tweede foto vind ik niet zo geslaagd... de photoshop grad in de rechterhelft is onnatuurlijk door z'n verloop (een echte muur of studiowand is niet makkelijk te vervangen door zo'n grad). Het model (of wat er van over blijft) is gewoon met black/white level pickers uitgebrand.
De tweede foto komt eigenlijk uit een reeks van zw/w foto's die sterk met photoshop werden bewerkt. Sommige van deze werden zelfs eerst in negatief omgezet om dan te bewerken. Ze waren voor een tentoonstelling over grafisch werk. Andere foto's waren bv. sterk gemanipuleerd met kleuren(Neon). Het orgineel kan ik niet posten(geen toestemming van het model)
Dus mijn enige verdediging is dat het echt de bedoeling was van deze foto zo te manipuleren. Deze is toen ook uitverkozen geweest voor een tentoonstelling.
Verder hoor ik wel graag de reactie. Op tentoonstellingen zeggen de bezoekers toch steeds mmm... mooi zonder het verder echt te menen.
Ik denk dat het persoonlijk gezegd een beetje wennen is voor de meeste mensen. omdat deze foto's ABSOLUUT niet bij elkaar passen. Ik vraag me ook af waarom je foto 2 niet apart hebt geplaatst. ik denk dat hij dan een stuk sterker overkomt. Nu zit je eerst naar een foto te kijken met zwavelstokjes. Erg leuk maar die komt nu ook niet sterk over omdat de andere foto het overneemt. En je mag best 2 posts starten niet tegelijk maar morgen mag ook
Ik weet niet welke tentoonstelling het was maar als men verder allemaal van dat soort foto's ziet dan is men natuurlijk meer gewend en kunnen ze foto's ook eerder waarderen. Ik kom over een half uur pas uit mijn shock dan kijk ik nogeens naar de foto en misschien vind ik hem dan echt super
Wel dank je wel dat je ze laat zien aan ons. Ik bedoel het verder niet rot ofzo hoor maar dit is hoe ik het voel.
Gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Ok, volledig eens met de laatste reacties. Een kleine aanpassing om de zware pijn wat te verzachten Naakt even weg en het meisje met de zwavelstokjes, die spijtig genoeg in de zomer poseerde, iets groter. Laten we eerst deze alleen al bespreken. Andere posts staan ook onder Celtic (kasteel Wissekerke bv.) toen sneeuwde het gelukkig genoeg wel.
Comment