Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
IK heb deze foto's dagenlang zitten te bekijken......en toch vond ik maar niets om er een opmerking over te maken. (dat was een tegenslag )
Twee prachtfoto's met een zeer mooie lichtinval......en misschien nog het belangrijkste,,,,een prachtmodel...
Maar dg, we kennen mekaar, en zodus heb ik toch één opmerking gevonden bij de 1e foto......Ja, ik weet het wel, dat is nu muggenziften.....
Probeer de zwarte lijn rechts langs het model weg te werken (trekt een beetje de aandacht), dan wordt uwe perfecte foto nog PERFECTER.
En als het dan een aanvaarding wordt, drinken we er ene samen op.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Nope, dat licht op de eerste foto komt van het zonlicht dat weerkaatste in het schuine glazen dak van
een gebouw dat enkele tientallen meters verderop staat. Zelf zaten we daar ook niet op het gelijkvloers.
Toen ik dat licht zag heb ik Ines er meteen in gezet .
Creatief met licht omspringen en mooie opportuniteiten herkennen en gebruiken, zijn de kenmerken van een goede fotograaf.
Ik vind ze bijde prachtig
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Comment