Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Glenn
Collapse
X
-
-
Re: Glenn
Zeker de eerste, amaretto moet je in kleur zien, dat goudbruine, die gloed... ik schenk mezelf snel ook een glas in
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrigolamptjeZeker de eerste, amaretto moet je in kleur zien, dat goudbruine, die gloed... ik schenk mezelf snel ook een glas inGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrigolamptjeZeker de eerste, amaretto moet je in kleur zien, dat goudbruine, die gloed... ik schenk mezelf snel ook een glas in
Last edited by Faan; 24 juli 2006, 20:54.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMaxZeker weten, Een megagoede plaat!!!! Opsturen naar ze en hun reactie hier posten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FaanEr bestaat geen Belgische site, en op de .com-site vind ik nergens een contact adres...
Gewoon voor de grap. Misschien reageren ze welGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMaxrechtonder bij .com staat contact us. Dan kun je wat invullen en comments. Vul daar gewoon een link in naar je foto.
Gewoon voor de grap. Misschien reageren ze wel
Comment
-
Ja dat moet je zeker doen
en die eerste ik zag hem bij glenn op msn en vond hem al mooi maar nu zie ik hem groter enja vind die zeer goed.
die laatste met de hondook leuk! (alleen jammer dat de hond niet kijkt )
Groetjes Natacha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NatachaJa dat moet je zeker doen
en die eerste ik zag hem bij glenn op msn en vond hem al mooi maar nu zie ik hem groter enja vind die zeer goed.
die laatste met de hondook leuk! (alleen jammer dat de hond niet kijkt )
Groetjes Natacha
onder de foto staat trouwens nog een linkje naar een variant van de foto, die variant heeft een iets liever kantje vind ik persoonlijk...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FaanMercikes,
onder de foto staat trouwens nog een linkje naar een variant van de foto, die variant heeft een iets liever kantje vind ik persoonlijk...
En ja die variante ziet er idd iets liever uiten is ook mooi
groetjes natacha
Comment
-
vind ze alle drie goed. nr 1 wel in de eerste versie! Lekkere retro looks!https://waltertalboom.be-
Medewerker RvB - belgiumdigital vzw
Comment
-
- 26 juni 2006
-
allé leuke comments voor faan doe zo voort
ps: wie een shoot met mij ziet zitten pb me maar
Comment
Comment