Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie foto's. Mooie mensen ( al heb ik iets meer problemen met het muurtje onderaan foto 2 - Mevrouw X haar voeten zijn nogal "afwezig" ). Goede scherptediepte. Algemeen !
Mvg.,
Lucbil
We make a living by what we get, but we make a life by what we give. NIKON D80 / AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED (VR )
LOL, ja foto nr.2 is van onze gids Kheng die inderdaad een man is en uren over z'n ochtendtoilet kan vertellen. Perfecte gids overigens. Inderdaad wat jammer dat hij met z'n voetjes achter een heuveltje zand staat.
Nr. 3 is gemaakt met behoorlijk wat kunstlicht om me heen op 1250 iso. Vandaar wellicht de wat rood/gele kleur.
Bedankt voor jullie reacties...
Doe je iets "speciaals" met de kleuren? Die drie foto's stralen iets bepaald uit qua kleur maar kan het niet plaatsen...
Als het zo uit de camera komt, wow, dan boek ik een reis...
Enige wa'k minder vind, iets te veel gescherpt, maar da's persoonlijke voorkeur (heb altijd al minder USM gedaan dan hier als de norm wordt aangenomen)
Comment