Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lit by candlelight

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lit by candlelight

[QUOTE=MadMax]Dit vond ik een lastige. Ik riep de hele tijd: 'Als ik zeg bevriezen, dan bevries je ook!''
    QUOTE]

Bevriezen als je haar ziet???? hahahaha
    Mooie foto zeg! Maar tis inderdaad lastig!

Gr djai
    http://www.djai.nl
    Konica Minolta Dynax 5D
    KM 35-70mm lens
    Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Zeer mooie foto...straalt romantiek en klasse uit...

EOS 350D : Kitlens 18-55 :Sigma 18-200
      Mijn fotosite @ fotopic
      Mijn fotosite @ deviantart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
        Ga hiermee volledig akkoord. Soms gaan mods te ver en er is gebrek aan gelijkvormigheid;
        Sommige mods mogen wel meer dan anderen bij het soort opmerkingen.
        Voor de vitters onder ons welk last hebben van de warmte heb ik een en ander eens nagekeken. Al had ik beter andere dingen gedaan dan in de log files te duiken.

Van het stiekem wissen van postings bij de "billetjes" waar maGuy de mods van beschuldigd is niks van aan. En aanzie ik enkel als stemmingmakerij.
        Als er mensen zijn welk de mods graag beschuldigen dat ze dit via PM doen.

Maar ongegronde en op geen enkele feiten berustende beschuldigen lees ik niet graag. Voor mijn part mag dit gerust een waarschuwing wezen.

Peter / admin.
        Reacties enkel via PM.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
          Niet alleen mijn dergelijke opmerkingen, maar *zelfs de jouwe!!* werden al stiekem gedelete bij bv "Billetjes aan de waterkant"
          [off topic]Ik had me voor genomen om niet meer, of zo min mogelijk off topic te reageren in posts, maar hier ben ik even de weg kwijt.
          Tot op heden heb ik alleen maar naar de billetjes gekeken , meerdere keren zelfs, maar nog niet gereageerd. De enige humor 'schuine' opmerking die ik heb geplaatst was bij Anna in de post van Awacs nav een opmerking van Bouk ... en die staat er nog mooi wel Dus de MODS kunnen humor best verdragen

[on topic]

Thnx allemaal voor de mooie reacties. Het kan natuurlijk altijd beter, maar met 0.6 sec. sluitertijd mag het model best een schouderklopje hebben. Ik zal het aan haar doorgeven.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Het kan natuurlijk altijd beter, maar met 0.6 sec. sluitertijd mag het model best een schouderklopje hebben. Ik zal het aan haar doorgeven. [/QUOTE]

Zeker en vast, mocht ze nog zin hebben om te poseren, dan mag ze het me zeker laten weten
            SKurt.be
            www.SKurt.be

Comment

Love it! Warm en zacht! Blij dat je keer iets anders fotografeert dan kinderen (al waren sommigen ook best geslaagd!!!!!!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                Love it! Warm en zacht! Blij dat je keer iets anders fotografeert dan kinderen (al waren sommigen ook best geslaagd!!!!!!)
                thnx... mja.. chronisch tekort aan oudere modellen hè

@Skurt, thnx. Ik zal het aan haar doorgeven, maar ik woon in Almere
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Zacht warm licht, knap model, maar de afgekapte hand had er IMO moeten zijn.

Comment

OT

Oorspronkelijk geplaatst door peter
                    En aanzie ik enkel als stemmingmakerij.
                    Tja, dan veroordeel je al minstens zo snel als ik hé Mensen kunnen zich nl ook vergissen en ik ben zeker niet te beroerd om toe te geven dat ik mij verward heb met topic http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=120039

Mss tegelijk een overreactie vanwege het wissen van een recht op antwoord van mij op een onterechte en overdreven aanval in een ander topic. Die post was niet eens *zo* hard, dus dat ze dan beter die één of twee zinnetjes wissen waar bezwaar voor is. Ik mocht natuurlijk al blij zijn dat ik sowieso het bericht kreeg van deze wissing, soms is het nog erger.

Ik excuseer me dan in dit geval ook aan iedereen die ik *hier* heb "gestemmingmaakt". Over de mods kan je overal klachten lezen, dus daar ga ik mij niet speciaal schuldig om voelen.

Oorspronkelijk geplaatst door peter
                    Als er mensen zijn welk de mods graag beschuldigen dat ze dit via PM doen.
                    Het blijkt dat daar niet eens op gereageerd wordt, dus tja En zij mogen wél in het openbaar beschuldigen?

[Kan moeilijk PM gaan reageren als ik vooral de mensen *hier* een rechtzetting schuldig ben en weer eens zonder marge openbaar beschuldigd wordt zonder openbaar recht van antwoord dan; nu zelfs al door een mod Als je daarvoor wil bannen: PCs en IPs genoeg hier hoor]
                    Last edited by maGuy; 20 juli 2006, 10:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                      Mensen kunnen zich nl ook vergissen en ik ben zeker niet te beroerd om toe te geven dat ik mij verward heb met topic http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=120039
                      Ik neem aan dat je ook nu weer je vergist zal hebben. Ik zal het even voor je samenvatten. In de afgelopen 48h zijn door de mod's weggeteld 2 postings verwijderd in het volledige forum. Dit betrof postings in aangeboden rond "PM send", waar de regels duidelijk zijn.

Je blijft duidelijk zoeken naar iets waarvan je denkt dat het er is, maar er helemaal niet is.

peter

Comment

@ maGuy: 't is te hopen dat het na je tweede vergissing bij je weinig steekhoudende beschuldigingen, nu eindelijk eens ophoudt.

Peter had duidelijk gevraagd om verdere reacties via PM af te handelen; bovendien stelt het forumregelment duidelijk dat er over gemodereerde post (al moet jij nog even uitvissen over welke het nu eigenlijk gaat...) niet op het forum gediscussieerd wordt.

Het is nu aan jou om te beslissen of je je daar aan wenst te houden, of liever andere oorden opzoekt.

Alle eventueel nog volgende off-topic posts zullen dan ook zonder verder bericht verwijderd worden.

seppuku [mod]

Comment

"Is het wat" vraagt ie dan... MadMax, aangezien je deze post, ben je zelf al tevreden van het resultaat. En terrecht !!
                          Dit is zeker het betere werk
                          natwork.be

Comment

Alhoewel ik niet hou van "modellen foto's", geef mij de onbewerkte mensen maar, heb ik veel bewondering voor jouw werk Max, zeker die van je kinderen!

Knap gedaan man.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
                              Alhoewel ik niet hou van "modellen foto's", geef mij de onbewerkte mensen maar, heb ik veel bewondering voor jouw werk Max, zeker die van je kinderen!

Knap gedaan man.
                              dank je wel, maar ik was heel blij dat ik nu ook eens wat 'oudere' dames kon schieten.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

moest ik een berenvacht hebben
                                zou ze er gerust ook es mogen komen opliggen

mooi gedaan
                                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                                X