Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdwaald...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verdwaald...

Met het mooie weer en een jarige in huis zaterdag nog wat plaatjes gemaakt.

Maak ik vorderingen?

De compo is mischien minder goed, daar onze dochter er niet volledig opstaat.
    Mischien iets scherper focussen?

Geef me nog maar wat tips. zowel positief als negatief!

Groeten,

Konica minolta DIMAGE Z5 - 12x optic zoom (35/420mm) - Anti shake - Rapid AF

Re: Verdwaald...

Je hebt een schattige dochter, de kleuren zijn erg goed en passen met haar blonde haren. Je zij het zelf al de scherpte is niet echt dat (ligt op de hoed). Maar de zomer is nog lang he!
    Grts JVG
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

btw, offtoppic --> bestaat er een programma waar je iets meer mooie borders mee kan maken dan bdsizer?

Of ga ik beter met ps aan de slag?
      Konica minolta DIMAGE Z5 - 12x optic zoom (35/420mm) - Anti shake - Rapid AF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Clioke
        btw, offtoppic --> bestaat er een programma waar je iets meer mooie borders mee kan maken dan bdsizer?

Ps is de referentie, fotofiltre is zeker niet slecht en GRATIS
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Clioke

BD-sizer is een gratis uittreksel uit het programma idimager, kijk hier

hesy.be
          BD0319BE

Comment

vind het een heel leuke opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
            X