ja zeker doen
idd rare compo toch een heel geslaagde compo
PS : oei ik ben nogmaar 16 en ik heb naar deze foto gekeken , moet ik nu mijn kleine kinderoogjes wassen ??
neen tuurlijk niet en als het van mij afhangt mag je mits toestemming van je ouders zelfs poseren bij manier van spreken.
ik bedoel maar dat sommigen heiliger willen zijn dan de paus en een blote borst altijd wel aan iemand aanstoot kan geven.
dat is hun goed recht natuurlijk. ik respecteer daarin ieders mening.
gewoon 18 + om aan te geven dat er naakt ging volgen. voor de rest, kan het mij weinig schelen waaraan je je oogjes de kost geeft :-) (dit is goed bedoeld hoor)
greetz :-)
neen tuurlijk niet en als het van mij afhangt mag je mits toestemming van je ouders zelfs poseren bij manier van spreken.
ik bedoel maar dat sommigen heiliger willen zijn dan de paus en een blote borst altijd wel aan iemand aanstoot kan geven.
dat is hun goed recht natuurlijk. ik respecteer daarin ieders mening.
gewoon 18 + om aan te geven dat er naakt ging volgen. voor de rest, kan het mij weinig schelen waaraan je je oogjes de kost geeft :-) (dit is goed bedoeld hoor)
greetz :-)
dat van da poseren was natuurlijk als grap bedoeld maar dat had je wellicht al meer dan door.
no offense. dat soort zaken is eerder voor een vrouwelijk publiek
dat van da poseren was natuurlijk als grap bedoeld maar dat had je wellicht al meer dan door.
no offense. dat soort zaken is eerder voor een vrouwelijk publiek
Opnieuw over de foto ... prachtig gedaan, rechterhand iets lager brengen zou misschien (let wel, misschien) iets beter geweest zijn.
Maar toch, dit is goed, héél goed gefotografeerd.
ge moet er wel efkes naar blijven kijken
want is nogal ne wirwar
maar toffe plaat
en tis nochtans simpel :-)
zij stond in het raam met rug tegen kozijn en keek naar beneden. en ik lag op mijn rug met de lens naar boven gericht. en ik klikte en van de honderden beelden die shoot wist ik dat deze hem zou zijn...
Comment