Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We're selling.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• We're selling.

http://www.duister.org

Re: We're selling.

Yes! Angelbracket strikes again!!!
    (PS: zie deze topic eens; als ik het had over "een sprekende foto mét een ziel en een hoogstpersoonlijke touch," ben jij zeker een van de eersten die in mijn gedachten opkomt.)

Comment

Al moet ik soms heel lang nadenken, knappe plaat

Comment

Knap

Volgens mij is die 'Sorry' er wat te veel aan. 'Your future has been sold' is een intrigerende tekst. Zich daarvoor excuseren is een beetje bizar en reduceert een sterke uitspraak tot een soort excuus. Mij denkt dat het gewoon typografisch gemakkelijker was om dat extra woordje erbij te hebben zodat de circel mooi uitvulde

... en nu rap kijken of Angelbracket in het verleden nog toffe dingen gepost heeft. Van dit soort foto's mogen er wel wat meer komen in dit forum.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Heel mooi idee. Zou zo kunnen dienen in één of andere reclamecampagne.

grtz
          Mijn werkjes

Comment

mooi gedaan hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Héhé! Die komt me bekend voor

Tof gevonden om deze tekst in de bol te plaatsen!

Comment

ik heb hier gemengde gevoelens bij.

ten eerste is het een hele mooie foto. Ik zou 'em waarschijnlijk zelf zo niet kunnen maken. dus das iig
                Ik zie wel wat details die beter kunnen / die me storen zoals het zwarte topje dat achter de linker en rechter hand verschijnt en het verschil in kleur tussen de verschillende nagels, vooral tussen de 2 pinken viel me direkt op.
                Maar zoals gezegd, dit zijn echt details en daar zou ik niet te veel punten voor aftrekken.

Waar ik het wel moeilijker mee heb is de 'bol' en de woorden daarin. Ten eerste komt de bol niet als een bol over maar eerder als een tekstballonnetje. De tekst versterkt dat 'strip-gevoel' nog door de font-keuze. Bovendien 'groeit' die bol uit haar neus

Ik zou zelf hier zeker nog eens een tweede poging wagen, want is echt wel een intrigerende foto. Maar dan met een echte bol die niet uit haar neus komt en met een meer realistisch lettertype.
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Working...
                X