Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
lijkt me goed gedaan die bewerking (huid gladder gemaakt...?)
mss orgineel ook even posten ter vergelijk is altijd leuk
over welke bewerking van "jorges" heb je het eigenlijk....staat die hier erens beschreven op bd?
heeeee... dat meisje ken ik
Ik zie dat je de smaak te pakken hebt. Maar het percentage blur moet je naar smaak en formaat foto aanpassen. Hier vind ik het net een tikkie te veel. Komt mss ook door het verkleinen dat je nu die vierkantjes ziet want ik heb daar nooit last van.
Maar de foto en blik van het model is zoals gewoonlijk prachtig. Hoe oud was ze daar?
Model: met het haar valt zeker wat te doen, prachtig. De ogen hebben inderdaad een wat vreemde uitdrukking. Kleuren zitten goed.
Foto: schouderbandje stoort, weglaten. De crop vind ik minder geslaagd en door de pose van het model te veranderen verandert wellicht ook de vreemde uitdrukking in haar ogen. En ofwel is ze piepjong (gladde huid zonder doortekening) ofwel heb je NeatImage toegepast en da's net iets te 'glad' in mijn ogen.
Bij tweede view merk ik ook op dat de blur op de huid wel zeer losjes toegepast is: het haartje langs de kaak blijkt de grens van de blur-selectie te zijn, idem rond de mond en onder de kin. Dat zou toch zorgvuldiger uitgevoerd mogen worden
ja, ikke werk nog altijd op ne laptop
en heb veel moeite om die rastertjes te zien
normaal da je dan eens uitschuift hé
(ik denk dat daar het verschil ligt tussen een Tft en Crt scherm??)
toch bedankt voor jullie kommentaar, je leert eruit
Jorgen, ze was 3maand jonger dan nu ( dames en leeftijd hé )
weet nu toch hoe te kijken
heeeee... dat meisje ken ik
Ik zie dat je de smaak te pakken hebt. Maar het percentage blur moet je naar smaak en formaat foto aanpassen. Hier vind ik het net een tikkie te veel. Komt mss ook door het verkleinen dat je nu die vierkantjes ziet want ik heb daar nooit last van.
Maar de foto en blik van het model is zoals gewoonlijk prachtig. Hoe oud was ze daar?
oh.. en die Jörgen dat ben ik hoor
Ik ben pas in April begonne he (2006) dus was ik zoals nu nog altijd 17
Ik denk wel dat haar lipjes een beetje lippenbalsem kunnen gebruiken.
Ze lijken mij een beetje gekloofd en uitgedroogd. Dit is geen kritiek op de
schoonheid van je model hoor, het zal ze nog mooier maken volgens mij.
Ik zal de vraag toch maar eens stellen.
Waarom worden de oneffenheden op het gezicht bijna nooit weggewerkt?
Men probeert er alles aan te doen om de huid zo glad mogelijk te maken, maar de oneffenheden laat men zitten..... waarom???
Comment