Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij nr2. stukje selecteren die niet "ge-warped" moet worden en plakken in een nieuwe laag. Daarna de originele foto/laag met de warp pluggin bewerken ...
vooral de 2de vind ik zalig... hoe doe je dat? (noobvraag )
met Photoshop of zoomring ?
Photoshop
Gewoon in ps bij filter -> Bewegingsonscherpte en dan zoomen aanklikken (in de nederlandse versie toch )
zoomen terwijl je foto neemt is ook mogelijk maar dan heb je volgens mij een statief nodig, en kun je die ogen niet zo scherp krijgen dacht ik.
De meningen over de foto's zijn wat verdeeld, dat is wel tof.
K heb alle 3 de foto's bewust een beetje een andere stijl gegeven. blijkbaar heeft ieder zo zijn eigen favoriet, en is het niet dat iedereen massaal voor dezelfde foto gaat......kan ik alleen maar blij om zijn .
Deze week zal ik nog enkele foto's posten van mensen achter het race-gebeuren.
Comment