Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voltreffer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voltreffer

Ik met de camera een half uur lang de spelende kinderen in de gaten houden die met waterballonnen aan het gooien waren.
    Eindelijk maakte ik een foto van mijn zoon die een voltreffer in zijn gezicht kreeg.

Gr kees

Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Re: Voltreffer

Geweldig........
    Canon 40D, EF28-135mm F3.5-5.6 IS USM, EF70-300mm f/4-5.6 IS USM, EF 17-40mm 1:4 L USM, Tamron 90mm MACRO

Comment

Op het juiste moment, hij weet echt niet wat hem overkomt ! ! !
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Zaaaaaaalig

Comment

Ik voorspel het je : die komt aan de muur
          Toffe plaat ! Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Op 't juiste moment genomen!!

Grtz,Fabienne
            Je kunt je vuist beter gebruiken om erin te lachen, dan om er mee te slaan.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

Comment

Op de juiste plaats en de juiste tijd
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

De foto is ook een voltreffer Prachtig en op het juist moment afgedrukt
                Groetjes Vicky

Comment

heel mooi, daarvoor doe je het.
                  opsturen naar knokke voor het cartoonfestival :-)
                  Canon EOS 350D - Canon EF 28-135 F3.5-5.6 IS - Canon EF 75-300 F4.0-5.6 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HDP
                    heel mooi, daarvoor doe je het.
                    opsturen naar knokke voor het cartoonfestival :-)
                    Nooit van gehoord?
                    Vertel er iets meer over.

Gr kees
                    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Zo'n foto maak je niet elke dag! Beslist een voltreffer
                      Ik bewonder je volharding en het geduldig afwachten tot het ideale moment zich voordoet. De foto lijkt me genomen op zeer hoge sluitersnelheid. De stand van de belichting is mede ideaal om een zeer gecontrasteerd beeld op te roepen en om het diepteëffect nog te verhogen.
                      De afwisselend heldere en donkere horizontale banden lijken golven te zijn maar door een gepaste beheersing van DOF worden ze onscherp en roepen als het ware een beeld op van de speelse vakantie omgeving.
                      Ik heb de indruk dat de zon al tamelijk laag stond (of is er soms bijgeflitst?).
                      In de achtergrond meen ik een beginnend spoor van ruis te ontwaren, maar deze is absoluut niet storend want de uiteenspattende waterdruppels benadrukken de impact en de reststukjes van de ontplofte ballon zijn waarlijk de kers op de taart.
                      Ik hoop dat menig BD-er hiervan mag leren. En daarom nog een vraagje: kan je ons ook EXIF gegevens vermelden?

Kees, hierbij de oprechte bewondering en felicitaties van je Zuiderbuur
                      Henri
                      lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
                        Zo'n foto maak je niet elke dag! Beslist een voltreffer
                        Ik bewonder je volharding en het geduldig afwachten tot het ideale moment zich voordoet. De foto lijkt me genomen op zeer hoge sluitersnelheid. De stand van de belichting is mede ideaal om een zeer gecontrasteerd beeld op te roepen en om het diepteëffect nog te verhogen.
                        De afwisselend heldere en donkere horizontale banden lijken golven te zijn maar door een gepaste beheersing van DOF worden ze onscherp en roepen als het ware een beeld op van de speelse vakantie omgeving.
                        Ik heb de indruk dat de zon al tamelijk laag stond (of is er soms bijgeflitst?).
                        In de achtergrond meen ik een beginnend spoor van ruis te ontwaren, maar deze is absoluut niet storend want de uiteenspattende waterdruppels benadrukken de impact en de reststukjes van de ontplofte ballon zijn waarlijk de kers op de taart.
                        Ik hoop dat menig BD-er hiervan mag leren. En daarom nog een vraagje: kan je ons ook EXIF gegevens vermelden?

Kees, hierbij de oprechte bewondering en felicitaties van je Zuiderbuur
                        Henri
                        1/1250 sec
                        F/2.8
                        ISO200
                        145mm
                        AF-S

Ik gebruikte de 80-200 AF-S

De achtergrond is een schutting achter het huis.
                        De zon stond inderdaad laag.
                        Ik gebruikte sluitertijdvoorkeuze vandaar die 2.8, ik had het liever iets hoger gezien.
                        Ruis lijkt me niet aanwezig, al lijkt het zo.

Op het moment dat ik hem maakte zei ik meteen hardop "Yess, dat is hem"

Gr kees

Comment

Tof, erg knap, proficiat
                          mvg,
                          Ludo V.

Comment

Prachtig zeg! Heel erg mooi gedaan! Precies op het juiste moment gr djai
                            http://www.djai.nl
                            Konica Minolta Dynax 5D
                            KM 35-70mm lens
                            Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

prachtig vastgelegd die fot ois meer dan geweldig
                              Nikon materiaal

Comment

Working...
                              X