Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natacha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natacha

Foto is genomen in samenwerking met Bromista te Oeselgem.
    Last edited by MadMax; 26 juni 2006, 13:45.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Natacha

Blij dat je enthousiast bent, maar meer dan één topic per dag is niet toegestaan

@hieronder
    Als ik daartoe rechten had, graag
    Last edited by Frigolamptje; 26 juni 2006, 14:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigolamptje
      Blij dat je enthousiast bent, maar meer dan één topic per dag is niet toegestaan
      ohh.. shoot... dat mij dat moet overkomen HELEMAAL vergeten
      Wis em anders even, dan post ik later opnieuw. Excuus.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Ze gaan hem gewoon dagje sluiten zu...

Nu over de foto...

Heeeeel knappe foto, mooie expressie, lekker dynamisch. Maar terug dezelfde opmerking .... Haar wenkbrauwen, nu is het precies alsof er twee boven elkaar zijn....

Ik spreek meestal niet op een model haar uiterlijke kenmerken, want het is ook niet aan mij om daarover te oordelen... Maar aangezien er rap iets aan kan gedaan worden door gewoon even wat weg te epileren... Zeg ik het hier dus toch eventjes...

Het is een mooie meid, maar ze zou echt op en top vrouwelijk zijn als ze ze dus klein beetje bijwerkt... En ze is heus niet de enige die zware wenkbrauwen heeft als vrouw *kijkt naar zichzelf*

Greetz
        Dj

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
          Ze gaan hem gewoon dagje sluiten zu...

Nu over de foto...

Heeeeel knappe foto, mooie expressie, lekker dynamisch. Maar terug dezelfde opmerking .... Haar wenkbrauwen, nu is het precies alsof er twee boven elkaar zijn....

Ik spreek meestal niet op een model haar uiterlijke kenmerken, want het is ook niet aan mij om daarover te oordelen... Maar aangezien er rap iets aan kan gedaan worden door gewoon even wat weg te epileren... Zeg ik het hier dus toch eventjes...

Het is een mooie meid, maar ze zou echt op en top vrouwelijk zijn als ze ze dus klein beetje bijwerkt... En ze is heus niet de enige die zware wenkbrauwen heeft als vrouw *kijkt naar zichzelf*

Greetz
          Dj
          Lieve Djamilla, dank je voor je mooie compliment.

Maar even over Natacha en haar wenkbrauw. Denk je niet dat ze daar misschien al iets geprobeerd heeft aan te doen?

Zoals je ziet heeft ze een litteken precies in het midden lopen. Ga je epileren wordt dat litteken feller, het kleurt zoals alle littekens ook niet mee in de zon.
          Ze is er mee naar diverse instituten geweest, maar het antwoord was: ofwel erger, ofwel niet mooi. De keuze was voor haar simpel. Iets zwaardere wenkbrauwen en er mee leren leven wat ze IMHO prima doet

En aangezien ik een dochter heb waar op 2 jarige leeftijd een cyste weg is gehaald, op bijna dezelfde plek, waarbij ze ook nog eens een litteken heeft precies op haar hals door een hete kop thee, weet ik hoe moeilijk het is voor een meisje om dit zo in het zicht te hebben.

We zitten hier niet voor Victoria Secret of Vogue plaatjes te maken, dus kijk eens door de schoonheidsfoutjes heen. Ik noem het altijd 1 van de zeven schoonheden van iemand.

Nogmaals thnx voor je reactie trouwens Vind het zelf ook een heel mooi plaatje.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Foto: Gewoon
            En Natacha -met of zonder wenkbrauw- mag er zijn. Een 'zalig' model om mee te werken!!!
            https://waltertalboom.be-
            Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
              ohh.. shoot... dat mij dat moet overkomen HELEMAAL vergeten
              Wis em anders even, dan post ik later opnieuw. Excuus.
              In de enthousiasme na een shooting day kan dit gebeuren.

Voor één keer beschouw ik vorige post, om 00:36 als gisteren
              Mod Hesy

hesy.be
              BD0319BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
                In de enthousiasme na een shooting day kan dit gebeuren.

Voor één keer beschouw ik vorige post, om 00:36 als gisteren
                Mod Hesy
                Ik zal het nooit meer doen Hoop ik
                Thnx. Ik was idd overenthousiast.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Foei foei foei
                  Als ik een grapje maak over modellen die op armdikte gesorteerd worden haalt ge uw Canon boven, maar dit is nu al de tweede keer dat ik je zelf wél kritiek zie geven op modellen...
                  En je oplossing...: het is een beetje alsof men jou zou aanraden: "Djamilla, zet voor elke foto een neusknijper op en schmink daar dan gewoon even over!"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                    Foei foei foei
                    Als ik een grapje maak over modellen die op armdikte gesorteerd worden haalt ge uw Canon boven, maar dit is nu al de tweede keer dat ik je zelf wél kritiek zie geven op modellen...
                    En je oplossing...: het is een beetje alsof men jou zou aanraden: "Djamilla, zet voor elke foto een neusknijper op en schmink daar dan gewoon even over!"
                    Lieverd dan mag je me even uitleggen voor wat de neusknijper dient Fotografen houden altijd hun schoenen aan

En armdikte bij wenkbrauwen is iets heel anders... Aan uw lichaamsbouw gaat ge niet zo ferm iets kunnen veranderen, zeker niet als het erfelijk bepaald is of dergelijke...
                    Daarentegen zijn wenkbrauwen het gemakkelijkste om te retoucheren, tenzij in deze situatie ligt dat nu ook wat moeilijker...

Op ieder model valt er wel iets op te merken qua uiterlijk, maar dat zijn meestal eigenschappen die niet zomaar weg te krijgen zijn... Zo denk ik aan de neus, ogen, uitslag, armdikte ...

Droog haar, iets dikkere wenkbrauwen, blauwe kringen onder uw ogen, droge lippen, ... zijn allemaal dingen die simpel te verhelpen zijn... Nee armdikte hoort daar niet bij

@ Madmax: Hmm inderdaad moeilijk, maar volgens mij lijkt het toch niet onmogelijk om ze iets of wat bij te werken... Nuja 't is een schoon model en dat zal ook niet veranderen door de wenkbrauwen. Doe zo verder

Comment

inderdaad, zoals sommigen hier al aanhaalden, een zalig, goed model en voor de rest een lief meisje om mee te shooten.
                      Iemand die de lens aanvoelt, zoveel is zeker.
                      Mooie pose en vooral veel dynamiek erin. En die blik....als dat geen sensualiteit is die van het scherm druipt dan weet ik het ook niet meer.
                      Mooie belichting ook. haar wenkbrauwen worden haar handelsmerk, wacht maar af, net zoals cindy crawford getypeerd werd door het vlekje tussen lip en neus...
                      elke vergelijking loopt mank maar toch :-)
                      estamos llegando
                      http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario
                        haar wenkbrauwen worden haar handelsmerk, wacht maar af, net zoals cindy crawford getypeerd werd door het vlekje tussen lip en neus...
                        elke vergelijking loopt mank maar toch :-)
                        Hmm je denkwijze spreekt me aan! Van iets 'ongewoons' (beetje amateuristisch verwoord, maar het is positief in elke zin van het woord!) je kenmerk maken, nog niet zo ver gedacht eigenlijk!

Comment

Hmm je denkwijze spreekt me aan! Van iets 'ongewoons' (beetje amateuristisch verwoord, maar het is positief in elke zin van het woord!) je kenmerk maken, nog niet zo ver gedacht eigenlijk!
                          Ik zal je nog sterker vertellen. Toen ik haar voor de lens had (dat zei ik ook tegen haar) leek ze op een gevegen ogenblik HEEL erg op Catarina Zeta Jones

Laten we eerlijk zijn.. die wenkbrauwen zijn voor mij gewoon sexy

@Iodario: dankzij jouw dakfoto, had ik haar op mijn shoot Thnx daarvoor.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                          X