Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goede foto! Al heb ik wat problemen met het feit dat ze haar hand op haar borst legt (niet dat ik preuts ofzo ben ), naar mijn gevoel past het gewoon niet/is het niet mooi...
pfff! Knap gedaan! En ook een mooi model! Ben jaloers. Geef je geen cursussen ofzo?? Kheb op je site gekeken! wat een mooie foto's! Gr djai
Hoi Djaitje,
Cursussen geven, hm nee, daar voel ik mij helemaal nog niet rijp voor hoor. Maar ik beschouw dit wel als een fijn compliment
Maar iedereen mag mij gerust uitleg vragen hoor, ik zal mijn best doen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Trouwens,.. al mijn foto's zijn zeer simpel. Ik beschik niet over veel materiaal, laat staan high-tech spul. 1 aftandse 10D, 1 zeer oude TOKINA 28-70 2.8 (wel niet voor deze foto), 2 simpele Falcon Eyes 300 W/sec flitsers, 1 kleine 60op60 softbox and that's it.
Voor de rest veel oefenen, je modellen als koninginnen behandelen, wat creativiteit en iedereen kan deze foto's maken.
Cursussen geven, hm nee, daar voel ik mij helemaal nog niet rijp voor hoor. Maar ik beschouw dit wel als een fijn compliment
Maar iedereen mag mij gerust uitleg vragen hoor, ik zal mijn best doen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Trouwens,.. al mijn foto's zijn zeer simpel. Ik beschik niet over veel materiaal, laat staan high-tech spul. 1 aftandse 10D, 1 zeer oude TOKINA 28-70 2.8 (wel niet voor deze foto), 2 simpele Falcon Eyes 300 W/sec flitsers, 1 kleine 60op60 softbox and that's it.
Voor de rest veel oefenen, je modellen als koninginnen behandelen, wat creativiteit en iedereen kan deze foto's maken.
nou tis iig geval al proffesioneler dan wat er bij mij staat! Ga zo door man! Goed gedaan gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Comment