Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tijdsdruk...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: tijdsdruk...
Als ik denk wat jij met je foto wilt laten zien, dan ben je erin geslaagd <grijns> Las er net ergens een stukje over
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMaxAls ik denk wat jij met je foto wilt laten zien, dan ben je erin geslaagd <grijns> Las er net ergens een stukje over
Beslist gemaakt door een fotograaf met een goed oog.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachromeja die tijd gaat toch zo snel en ik moet nog naar... en dan langs... en ... zut daar gaat mijn opmaak!!!!!!!!!!
Beslist gemaakt door een fotograaf met een goed oog.
HenriGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
haha...oei, bedoelde ik dus niet echt . Nee hoor, de make-up is in orde, ik bedoelde eerder de rimpeltjes die al beginne te verschijnen op haar gezicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartfliethaha...oei, bedoelde ik dus niet echt . Nee hoor, de make-up is in orde, ik bedoelde eerder de rimpeltjes die al beginne te verschijnen op haar gezichtGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Dat bedoel ik net...De tijd BEGINT te drukken, iedereen voelt het, niemand ontsnapt eraan. Het begint met kleine...De tijd drukt op ons allemaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartfliethaha...oei, bedoelde ik dus niet echt . Nee hoor, de make-up is in orde, ik bedoelde eerder de rimpeltjes die al beginne te verschijnen op haar gezicht
Voor mij is de foto prima dus!!
Comment
-
hmmm, zo raar, maar twee sterren maar ik zie hier van niemand negatieve commentaar staan...Ik zou toch graag en beetje commentaar krijgen zodat ik weet wat er mis is of wat er beter kan...
Comment
-
voor comment zo als je wilt, zou ik het in een ander forum zetten, hier staat ie voor mij goed zoals het is en goed gedaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartfliethmmm, zo raar, maar twee sterren maar ik zie hier van niemand negatieve commentaar staan...Ik zou toch graag en beetje commentaar krijgen zodat ik weet wat er mis is of wat er beter kan...Beauty need only be a whisper
Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Comment
-
-
Ik vind de compositie interessant, scherp vs onscherp ook, maar die mascara! Bij zo'n fotografie is volgens mij de zin 'less is more' van toepassing...
Dus zou je het voor mijn part nog keer mogen overdoen met weinig of geen mascara... En dan zou het echt zijn voor mij!
Comment
Comment