Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Modeshow Modenatie Antwerpen: na the boys nu the girls
Re: Modeshow Modenatie Antwerpen: na the boys nu the girls
Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
Jammer dat ze er niet helemaal opstaan nr 1 en 2 want die vind ik toch de beste!
Nr3 is wat te onscherp voor mij...
Hey Djamila, onscherpte zal aan de compressie liggen want ik heb vandaag prints voor mijn portfolio laten maken en deze zat er toevallig bij en is scherp.
De andere opmerking vind ik ook terecht ik had ze er beter volledig opgezet.
Bedankt voor je opmerkingen als model heb je toch wel opbouwende kritiek steeds en dat apprecieer ik
Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
Hey Djamila, onscherpte zal aan de compressie liggen want ik heb vandaag prints voor mijn portfolio laten maken en deze zat er toevallig bij en is scherp.
Greetz, RonnyE
Die compressie zal de eeuwige boosdoener blijven op internet
je eerste vind ik ook het beste. Misschien dat je een paar milimeter van de bovenkant moet halen! Dan vind ik hem denk ik mooier! Ik denk dat je de foto even overnieuw moet croppen ofzo! Want ik denk dat er uit deze hele mooie foto meer te halen valt! want dat verdient hij wel denk ik zo! Gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Comment