Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als ik je materiaallijst lees begrijp ik beter waarom je vrouw niet veel kleren heeft Slim gespeeld, dat wel
Mij storen lichtelijk allerlei kleine contrastdetails in het gezicht. Bv verschil ts ogen, neusschaduw/contrast/definitieprobleempjes, edm. Door één of ander optisch-bedrog-samenspel-van-factoren komt het gezicht mij ook "hoekiger" over dan ze werkelijk is, vermoedelijk.
Voor de rest allemaal wel heel mooi hoor , doch voor mij weer net iets voorbij de schuingrens. Je hebt immers direct meer "contact" als het gezicht tikkie minder erg schuin staat, vind ik.
Maar mag gerust een heel (charmant) serietje worden
Er zitten enorm veel jpeg-artefacten in de bijna-witte achtergrond en ook een beetje in het gezicht.
Kan het zijn dat je hier een beetje onscherpte hebt rechtgetrokken met een unsharp mask (iets te veel naar mijn goesting)?
De foto op zich vind ik wel goed hoor, mooie ontspannen blik!
Ik vind niets terug van de bovengemaakte opmerkingen. Is de foto aangepast?
Zo niet: ik vind dit persoonlijk een heel mooie. Ook die diagonaal mag er zeker in blijven. Misschien zou ik nog voor een iets zachter contrast kiezen, maar dat is persoonlijk.
Ik vind niets terug van de bovengemaakte opmerkingen. Is de foto aangepast?
Zo niet: ik vind dit persoonlijk een heel mooie. Ook die diagonaal mag er zeker in blijven. Misschien zou ik nog voor een iets zachter contrast kiezen, maar dat is persoonlijk.
Thnx
Vreemde is dat ik ook op 2 monitoren (gecallibreerd) niets terug zie van de artefacten. Ik let daar meestal op, en bekijk de foto's onder meerdere hoeken, vooral op een TFT scherm of het allemaal nog te doen is (Contrast is redelijk hard, maar daar heb ik bewust voor gekozen.)
Foto is niet aangepast, dit is de nog steeds de eerste die er staat.
Je eerste van je vrouwtje vind ik persoonlijk veel sterker hoor.
Nu ben je wat aan 't goochelen geweest met de levels om er wat onvolmaaktheden uit te halen.
Is mijn mening maar hoor.
Geen sterretjes aangeduid deze keer.
Awww..das gemeen
Maar niet om de onvolmaaktheden weg te halen hoor, meer om eens wat kunstmatige highkey uit te proberen.
Ik heb er nog genoeg zonder gefoefel van haar.
Comment