Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Afgelopen zaterdag hielden de studenten aan de modeacademie van de modenatie Antwerpen hun modeshow waarin prachtige staaltjes van haute couture te zien waren. De belichting was perfect zodat ik zelfs op ISO 100 tot 200 zonder flits kon werken.
3 is prachtig zeg
1 staat er een beetje als een zoutzak bij, niet lullig bedoelt maar zo komt het een beetje over. bij 2 had ik aan de rechterkant die lichtere vlekjes weggecloned zodat het 1 geheel wordt
ook die letters erdoorheen vind ik jammer maar snap wel dat je het doet. Gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
3 is prachtig zeg
1 staat er een beetje als een zoutzak bij, niet lullig bedoelt maar zo komt het een beetje over. bij 2 had ik aan de rechterkant die lichtere vlekjes weggecloned zodat het 1 geheel wordt
ook die letters erdoorheen vind ik jammer maar snap wel dat je het doet. Gr djai
Je bedoelde waarschijnlijk de vlekjes aan de linkerkant bij foto 2 , heb deze nu aangepast.
Comment