Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn vrouw als model

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn vrouw als model

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
    Helemaal niet de bedoeling om daarop te vitten. Het kon bijvoorbeeld een highlight van een flash zijn...

Nog minder de bedoeling om je vrouw af te breken trouwens, mocht je het zo interpreteren. (maar dat zal nu ook weer niet denk ik )
    Nee hoor Ik kan wel tegen een stootje hoor Ze heeft daar alleen een rimpel als ze lacht, en een plekje wat idd door de flits misschien iets veel geaccentueerd werd.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Inderdaad wij kennen dat gevoel ook dit is echt leuk om doen en ik zou iedereen aanraden om het eens uit te proberen en het resultaat mag er ook zijn, de vreugde straalt hier echt uit de foto
      knap gedaan
      Last edited by Guest10; 19 juni 2006, 23:02.

Comment

Heej toch maar gepost
        je hebt nu toch geen blauw oog he van je vrouw hahahah
        Mooie foto zeg en een heel goed standpunt

Gr djai
        http://www.djai.nl
        Konica Minolta Dynax 5D
        KM 35-70mm lens
        Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dolly
          Inderdaad wij kennen dat gevoel ook dit is echt leuk om doen en ik zou iedereen aanraden om het eens uit te proberen en het resultaat mag er ook zijn, de vreugde straalt hier echt uit de foto
          knap gedaan
          Thnx allemaal

Plezier hadden we idd. Maar vooraf heb ik toch redelijk lang moeten 'zeuren'. Toevallig had ik het er gisteren nog over met een andere BD'er, dat het zo moeilijk is om je eigen partner voor de lens te krijgen. Net zo iets als je vrouw rijles geven, dat gaat ook niet echt lekker samen hehehe.
          Maar uiteindelijk stemde ze dan toch toe en wow... de hele kleerkast ging overhoop. Het was dus voor mij (en haar) een hele ervaring en ik heb weer geleerd. Dit was shoot no3 met flits.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

zeer knap beide trouwens
            en waroom moeten het altijd die perfekte en jonge meisjes zij die modellen?
            ik hou er niet zo van geef mij maar vrouwen zoals ze zijn van alle leeftijden en modellen ik been ook niet volmaakt
            werk rustig verder met dit model zolang ze het zelf prettig vind voor mij tot zeker 80 jaar
            Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

Comment

Had nog geen sterrekes geplaatst.

Comment

Working...
              X