Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Wat een binnenkomer met dit model!!! She has the looks, the hair, the eyes enz enz enz
Tot zo ver het model
Het mooie aan deze shots vind ik het ongedwongene, wat vooral in plaatje no1 in beeld wordt gebracht. Daar valt het opgerolde t-shirt dus ook niet op. In no2 wel. Ook is de blik daar te geforceerd en communiceren de ogen niet. Links is anders dan rechts. In no1 zijn ze gelijk.
In no2 groeit er een boom uit haar hoofd en staat ze nogal centraal, terwijl dat in no 1 niet het geval is.
Wil je een iets betere shot, dan zou ik meer scherpte willen zien op haar ogen en de middenscheiding van het haar, recht. Nu is het een beetje rommelig, maar dat maakt voor dit plaatje niet uit. (foto staat wel scheef trouwens, zie water)
Wat ook kan helpen is een miniem flitslichtje. (catchlight) om een sprankeling in haar ogen te creëren. Het ziet er nu een beetje dof uit.
DOF is prima en belichting verder ook, hoewel haar T-shirt een beetje doorbrandt op haar schouders.
Al met al een heerlijke foto (en model) om naar te kijken en een opbouwend commentaar op te geven. Toen ik deze opende had ik meteen zoiets van
Dit meisje leent zich echt voor een vervolg shoot.
nr 1
Goede compositie, lijnenspel van de haren, de blik van het model, zachte kleuren die hier heel goed passen. Ik merk wel uitgroei van gekleurde haren dacht ik, maar dit valt net niet te veel op.
Had iets fellere kleuren willen zien, maar niettemin een heel goede foto die nr1!!!!
Die blik!!!!
En ik ga niet akkoord met Madmax i.v.m. het haar, een middenscheiding zou saai zijn... Haar haar zou vast ook platter vallen... Dus laat die scheiding maar zoals hij is
ook hier weer, mooi meisje!
voor mij is de eerste de beste foto's (ogen komen het mooiste uit) verder over techniek ga ik niet teveel zegge, daar ben ik nie zo goed in
Comment