Ik hou er wel van, ik zou die potjes ook volledig gedesatureerd hebben, het komt nu toch beetje artificieel over.
De compositie en de poze vind ik dan weer wel geslaagd.
Ik hou er wel van, ik zou die potjes ook volledig gedesatureerd hebben, het komt nu toch beetje artificieel over.
De compositie en de poze vind ik dan weer wel geslaagd.
Het is een z/w pur sang, de potjes zijn ingekleurd maar ik waardeer je mening
Van mij mogen dergelijke foto's vaker op het BD-forum.
Ik hou hier dus wel van.
Naast die 'korrel' is ook de rest van de foto heel keurig en gepast bewerkt (kader, kleurtintje in bloempotjes, belichting ok,...).
Well done !
Ook voor mij mag de korrel er wel eens inzitten...geeft speciaal effect aan de foto mee.
Ook houding model mooi, en eveneens fijn kadertje....
Het zwarte onderwerp !!! linksboven in beeld trekt wel een beetje mijn aandacht.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Ook voor mij mag de korrel er wel eens inzitten...geeft speciaal effect aan de foto mee.
Ook houding model mooi, en eveneens fijn kadertje....
Het zwarte onderwerp !!! linksboven in beeld trekt wel een beetje mijn aandacht.
Ja dat stoort een beetje, het is een pot die daar hangt, door de bewerking is hij wel wat meer een vlek geworden.
Het origineel is een z/w print van een negatief (Kodak TMY 400), de film en prints zijn in eigen doka ontwikkeld, vandaar oa de zwarte negatiefrand)
Dan ingescand en in PS gevigneteerd, lichtjes difuse glow toegepast om oa korrel te versterken en de potjes op een nieuwe laag ingekleurd.
Mooie en sfeervolle foto! En met die Franse titel zou daar gerust nog een
lekker stukje musette bijhoren, doet me denken aan die oude prentbriefkaartjes.
Comment