Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zelfportret

Dit is een mooi portret Dolly, de foto straalt warmte en gevoel uit

Voor mijn persoonlijk smaak is de belichting net iets te hard in combinatie met de softe afwerking. Maar laat je door deze bemerking zeker niet afschrikken om verder te gaan met wat je bezig bent.

Jij slaagt er in om in al je foto's een gevoel van verbondenheid te stoppen. En dat maakt je een fotograaf naar mijn hart.
    Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
      Met de naam 'Dolly' te lezen moest ik altijd spontaan denken aan een schaap...
      Maar jawadde zeg, 't is dan nog een heel schoon schaapje!!

Mooi zelfportretje, Dolly. Je moet zeker vaker voor de lens komen te staan!

Mvg,
      Tiens, waar heb ik da nog gehoord?

Goed gedaan dolly, mooiesfeer gecreeert (met de nabewerking?)
      flickr

Comment

Amaai Dolly !
        Ik kan weinig tot niets toevoegen aan bovenstaande kommentaren, maar wil toch wel even laten weten dat ik dit ook een heel knap zelfportret vind !
        natwork.be

Comment

Gewoonweg geslaagd.
          Het is geweten dat onze beide ogen verschillen.
          Nu voor mij is het rechtse oog "je camera"en het linkse oog bevat een boodschap
          Flickr PBase
          Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Wat valt er aan het bovenstaande toe te voegen .... Het is al moeilijk genoeg voor een fotograaf om zoiets met een model voor elkaar te krijgen ... Jij bent gewoon beide Geweldig Groetjes X

Comment

(al de rest is al gezegd)

grt,
              https://waltertalboom.be-
              Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

echt Mona Lisa achtig.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

denk dat ik uw gedachten kan raden knappe

Comment

aan iedereen dank voor de hartverwarmende reacties en ook dank aan mijn man die me geholpen heeft dit te verwezelijken want zonder hem had ik nooit dit resultaat bekomen
                    groetjes Dolly
                    Last edited by Guest10; 19 juni 2006, 22:02.

Comment

een typisch voorbeeld van het anonieme sterrenhypocrisie gedrag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dolly
                        aan iedereen dank voor de hartverwarmende reacties en ook dank aan mijn man die me geholpen heeft dit te verwezelijken want zonder hem had ik nooit dit resultaat bekomen
                        groetjes Dolly
                        En wanneer mag ik van jou wat fotokes maken Dolly, 't is maar om de Rol wat "ambetant" te maken.

Prima hoor, alleen een beetje USM??

Moest het maar niet leren van je ventje.

Comment

Dit is je reinste bedrog.

De meesten geloven eerlijk in de gegevens die gepost worden.
                          dit is onder niveau.
                          Vdbulcke, je kan beter wat minder schreeuwen en eerlijker argumenteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg
                            Dit is je reinste bedrog.

De meesten geloven eerlijk in de gegevens die gepost worden.
                            dit is onder niveau.
                            Vdbulcke, je kan beter wat minder schreeuwen en eerlijker argumenteren.
                            onder niveau van jou ja dat zal wel zijn en dat zal ik ook luid op schreeuwen hoor, je zou beter moeten leren lezen en beter moeten op de hoogte zijn van bepaalde gezinstoestanden. Zie ook copyrights op deze foto. zielig ben jij in mijn ogen als je enkel zulke commentaar kunt geven en dat is op de man af.
                            groetjes rol en dol
                            P.S. om jou onwetendheid wat te upgraden kan ik je ook zeggen dat de vermelding die wij openlijk maken door iedereen kan gezien worden en ook dat dit betaalsites zijn he die door ons beide gebruikt worden en daar heb jij niets met te zien en je nog veel minder met te bemoeien en mij voor bedrieger uit te maken, begrepen..het enige dat ik daar kan van uit afleiden is dat je een zeer minabel jaloers manneke bent en als je denkt dat ik iederemaal dat dolly mijn MKIIN gebruikt de eigenaarsnaam of artist ga veranderen ben je lekijk mis
                            Last edited by Guest9; 20 juni 2006, 22:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                              onder niveau van jou ja dat zal wel zijn en dat zal ik ook luid op schreeuwen hoor, je zou beter moeten leren lezen en beter moeten op de hoogte zijn van bepaalde gezinstoestanden. Zie ook copyrights op deze foto. Je bent een klein manneke in mijn ogen als je enkel zulke commentaar kunt geven en dat is op de man af.
                              groetjes rol en dol
                              P.S. om jou onwetendheid wat te upgraden kan ik je ook zeggen dat de vermelding die wij openlijk maken door iedereen kan gezien worden en ook dat dit betaalsites zijn he die door ons beide gebruikt worden en daar heb jij niets met te zien en je nog veel minder met te bemoeien en mij voor bedrieger uit te maken, begrepen..
                              Bij een zelfportret is de gefotografeerde per definitie ook de fotograaf.
                              als er op een site "x" staat als fotograaf en elders "y" is een van beiden fout. Vermits het hier gaat om bewust foute informatie is dit bedrog.
                              Verder doet het er dan niet toe of het je vrouw, je maitresse of je schoonmoeder is en of je al dan niet betaald voor de site waarop valse info gegeven wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg
                                Bij een zelfportret is de gefotografeerde per definitie ook de fotograaf.
                                als er op een site "x" staat als fotograaf en elders "y" is een van beiden fout. Vermits het hier gaat om bewust foute informatie is dit bedrog.
                                Verder doet het er dan niet toe of het je vrouw, je maitresse of je schoonmoeder is en of je al dan niet betaald voor de site waarop valse info gegeven wordt.
                                en jij wijze alwetende man: weet jij wie of wat fotoroma is leer lezen en kijken vooralleer je iemand verwijten stuurt op alle fotos staat duidelijk FOTOROMA, ik denk niet dat ik mij hier nog moet bewijzen en eigenlijk aan z'on onbenul uitleg moet verschaffen.
                                Last edited by Guest10; 20 juni 2006, 22:54.

Comment

Working...
                                X