Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongezond genoot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ongezond genoot

Zijn het de zenuwen voor hun komende wedstrijd op het WK, of is 't zo maar "paffen".

Re: Ongezond genoot

mooie recht uit het leven opnames goed van kleur compo en scherp waar ze het moeten zijn
    Ik ga voor de tweede omdat daar dat "genoten genot" in zijn oog af te lezen is
    groetjes Dolly

Comment

Wat fijn dat ik nu net deze foto moet bekijken terwlijk ik vandaag een dag heb, dat ik de bakstenen uit de muur vreet
      Vriendelijk bedankt Oh.. ben net 2 maanden gestopt, maar dat had je al begrepen?

Maar de foto's zijn mooi en lekker uit het leven gegrepen en ik ga voor no1. Mooie timing

[off topic] ik ga nu iemand in de buurt eens lekker wurgen.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Miljaar! Ik ben meer dan 2 jaar geleden gestopt met roken, en heb daar eigenlijk geen problemen meer mee. Maar nu ik die mens zoooo zie genieten op deze foto's.....
        Om maar te zeggen: super plaatjes!!

Comment

Alstublieft

Niet herbeginnen met roken!!!!!

Ben destijds zelf vijf maanden gestopt en als een domme kip terug begonnen.

Binnenkort probeer ik terug te stoppen en hopelijk deze keer voor altijd.

Het is niet de intentie om mensen aan te zetten om te roken, laat staan om terug te beginnen, maar het is in het rookhok, één van de weken wordt het weggehaald, waar ik momenteel mijn plaatjes vandaan haal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
            Alstublieft

Niet herbeginnen met roken!!!!!

Ben destijds zelf vijf maanden gestopt en als een domme kip terug begonnen.

Binnenkort probeer ik terug te stoppen en hopelijk deze keer voor altijd.

Het is niet de intentie om mensen aan te zetten om te roken, laat staan om terug te beginnen, maar het is in het rookhok, één van de weken wordt het weggehaald, waar ik momenteel mijn plaatjes vandaan haal.
            das jammer want die hokken ruiken heerlijk
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Zijn er nog die willen stoppen?
              Kunnen we misschien in chit-chat een draad over opstarten om mekaar te ondersteunen?

Comment

Beide fotos zijn heel goed

Een sigaretje na de maaltijd gaat er nog altijd in bij mij beter dan een zoet toetje
                Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                  Wat fijn dat ik nu net deze foto moet bekijken terwlijk ik vandaag een dag heb, dat ik de bakstenen uit de muur vreet
                  Vriendelijk bedankt Oh.. ben net 2 maanden gestopt, maar dat had je al begrepen?

Maar de foto's zijn mooi en lekker uit het leven gegrepen en ik ga voor no1. Mooie timing

Stoppen met roken, dat is niet moeilijk, ik doe dat tientalle keren per dag.

Knap in beeld gebracht, Beauceron
                  mvg,
                  Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax

Stoppen met roken, dat is niet moeilijk, ik doe dat tientalle keren per dag.

Knap in beeld gebracht, Beauceron
                    mvg,
                    Ludo V.

Comment

Ik stop alle dagen. Jammer genoeg herbegin ik 's anderendaags.

Knappe portretten en idd ge ziet het genoegen op zijn gezicht
                      fotosite

Comment

Hallo Pol,

Ik ben nu bijna zes weken "rookvrij"
                        Het is niet altijd makkelijk maar ik heb heel veel steun aan Rietje, m'n vrouw, en dat helpt echt.
                        Tot nu toe nog maar één keer terug willen beginnen, maar ben toen in de plaats maar gaan wandelen met de hond.

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
                        Zijn er nog die willen stoppen?
                        Kunnen we misschien in chit-chat een draad over opstarten om mekaar te ondersteunen?
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja
                          Hallo Pol,

Ik ben nu bijna zes weken "rookvrij"
                          Het is niet altijd makkelijk maar ik heb heel veel steun aan Rietje, m'n vrouw, en dat helpt echt.
                          Tot nu toe nog maar één keer terug willen beginnen, maar ben toen in de plaats maar gaan wandelen met de hond.

Jaja
                          Klasse@JaJa en volhouden!!!

En als we dan toch even off topic bezig zijn: ben een paar maanden terug naar pre-scan geweest voor een 5 jaarlijkse checkup. Nog nooit gedaan maar omdat ik 41 ben en 28 jaar rook.. je weet wel.

Gelukkig geen enge ziektes maar wel 20% longemfyseem. Dat was even schrikken toen ik de beelden op de monitor zag. Dit zie je dus NEVER NOOIT op een longfoto!!!

Het advies was dus ook: stoppen met roken of over 15 jaar met een zuurstoffles. Ik heb liever een Heineken aan mijn mond dus de keus was simpel.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Hier ben je werkelijk sterk in, dit soort fotografie ligt je best...
                            Prachtig man
                            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                            BD0290BE

Comment

ben ik het ook mee eens
                              Tis echt een superstrak beeld. en je kunt hem bijna aanraken zo scherp is hij! Goed gedaan gr Djai
                              http://www.djai.nl
                              Konica Minolta Dynax 5D
                              KM 35-70mm lens
                              Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Working...
                              X