Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooie recht uit het leven opnames goed van kleur compo en scherp waar ze het moeten zijn
Ik ga voor de tweede omdat daar dat "genoten genot" in zijn oog af te lezen is
groetjes Dolly
Wat fijn dat ik nu net deze foto moet bekijken terwlijk ik vandaag een dag heb, dat ik de bakstenen uit de muur vreet
Vriendelijk bedankt Oh.. ben net 2 maanden gestopt, maar dat had je al begrepen?
Maar de foto's zijn mooi en lekker uit het leven gegrepen en ik ga voor no1. Mooie timing
[off topic] ik ga nu iemand in de buurt eens lekker wurgen.
Miljaar! Ik ben meer dan 2 jaar geleden gestopt met roken, en heb daar eigenlijk geen problemen meer mee. Maar nu ik die mens zoooo zie genieten op deze foto's.....
Om maar te zeggen: super plaatjes!!
Ben destijds zelf vijf maanden gestopt en als een domme kip terug begonnen.
Binnenkort probeer ik terug te stoppen en hopelijk deze keer voor altijd.
Het is niet de intentie om mensen aan te zetten om te roken, laat staan om terug te beginnen, maar het is in het rookhok, één van de weken wordt het weggehaald, waar ik momenteel mijn plaatjes vandaan haal.
Ben destijds zelf vijf maanden gestopt en als een domme kip terug begonnen.
Binnenkort probeer ik terug te stoppen en hopelijk deze keer voor altijd.
Het is niet de intentie om mensen aan te zetten om te roken, laat staan om terug te beginnen, maar het is in het rookhok, één van de weken wordt het weggehaald, waar ik momenteel mijn plaatjes vandaan haal.
Wat fijn dat ik nu net deze foto moet bekijken terwlijk ik vandaag een dag heb, dat ik de bakstenen uit de muur vreet
Vriendelijk bedankt Oh.. ben net 2 maanden gestopt, maar dat had je al begrepen?
Maar de foto's zijn mooi en lekker uit het leven gegrepen en ik ga voor no1. Mooie timing
Stoppen met roken, dat is niet moeilijk, ik doe dat tientalle keren per dag.
Stoppen met roken, dat is niet moeilijk, ik doe dat tientalle keren per dag.
Ik ben nu bijna zes weken "rookvrij"
Het is niet altijd makkelijk maar ik heb heel veel steun aan Rietje, m'n vrouw, en dat helpt echt.
Tot nu toe nog maar één keer terug willen beginnen, maar ben toen in de plaats maar gaan wandelen met de hond.
Jaja
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
Zijn er nog die willen stoppen?
Kunnen we misschien in chit-chat een draad over opstarten om mekaar te ondersteunen?
Ik ben nu bijna zes weken "rookvrij"
Het is niet altijd makkelijk maar ik heb heel veel steun aan Rietje, m'n vrouw, en dat helpt echt.
Tot nu toe nog maar één keer terug willen beginnen, maar ben toen in de plaats maar gaan wandelen met de hond.
Jaja
Klasse@JaJa en volhouden!!!
En als we dan toch even off topic bezig zijn: ben een paar maanden terug naar pre-scan geweest voor een 5 jaarlijkse checkup. Nog nooit gedaan maar omdat ik 41 ben en 28 jaar rook.. je weet wel.
Gelukkig geen enge ziektes maar wel 20% longemfyseem. Dat was even schrikken toen ik de beelden op de monitor zag. Dit zie je dus NEVER NOOIT op een longfoto!!!
Het advies was dus ook: stoppen met roken of over 15 jaar met een zuurstoffles. Ik heb liever een Heineken aan mijn mond dus de keus was simpel.
Comment