Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het zwart is mooi, het wit is mooi, en de rest is nog mooier.
Ik weet alleen niet goed wat denken van de afgekapte benen. Misschien het zwart ook wat aanpassen zodat er wat meer tekening in blijft? De tekening zit er nog wel in, maar zonder enige aanpassing met curves zie ik ze niet.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Het zwart is mooi, het wit is mooi, en de rest is nog mooier.
Ik weet alleen niet goed wat denken van de afgekapte benen. Misschien het zwart ook wat aanpassen zodat er wat meer tekening in blijft? De tekening zit er nog wel in, maar zonder enige aanpassing met curves zie ik ze niet.
Hier zijn alle details perfect zichtbaar in het zwart, het is waarschijnlijk tijd voor een monitorkalibratie.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
mooi gedaan hoor!. mooie compositie! En goed belicht. Tja van die benen had ik misschien net iets anders gedaan maar al met al vind ik het een geslaagde foto gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Idd knappe belichting met detail in de donkere partijen.
Rechter hand mss te weinig zichtbaar, en wat is dat kleine zwarte lijntje ter hoogte van de linker heup (in de witte uitsparing rond het middel)? Even PS?
Comment