Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

L in C

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• L in C

Wat denken jullie van deze:

Groeten,
    Steven

Re: L in C

't Is een mooie foto en haar gezicht is prima belicht, maar die achtergrond trekt veel te veel de aandacht weg: te helder en dan nog in een kleur die bijzonder sterk opvalt.
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Ik vond de B&W beter.

Comment

ja vind ook dat de achtergrond TE veel aandacht vraagt terwijl er een mooi model op de voorgrond treedt. . Die zou ik dan de betere aandacht hahah
        ik vind de houding wel mooi, alleen haar lach is een beetje vreemd! maargoed iedereen lacht gelukkig anders dus ik moet ook niet zeuren. en aangezien ik in een euvoriestemming ben omdat Nederland heeft gewonnen met 2-1 ga ik niet zeuren ook hahah

Gr djai
        http://www.djai.nl
        Konica Minolta Dynax 5D
        KM 35-70mm lens
        Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Als amateur wil ik toch reageren met mijn persoonlijke meningen. Ik hoop dat je dat niet erg vindt.

Achtergrondkleur best grappig, maar het lijkt alsof het later is ingekleurd, met name op de haren links onder.

Model erg fraai , mooi gebit, gezicht en haren, maar een beetje een geforceerde lach.

Persoonlijk zou ik de spotlight op het linkergedeelte van het haar hebben laten vallen (van voor gezien), of zo, dat het door de haren scheen (van rechtsachter. Ook van voren gezien).
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
          X