Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tis een hele mooie foto, Ik moet wel zeggen dat het rechteroog mij een beetje stoort. Kweet niet hoe ik het moet uitleggen maar iets klopt er niet. Tlijkt wel of ze een beetje ontstoken zijn ofzo! Maar misschien ligt dat aan mij, of kan iemand mij daarin bijstaan?
Verder prachtige foto hoor! NIx mis mee gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Ik moet wel zeggen dat het rechteroog mij een beetje stoort. Kweet niet hoe ik het moet uitleggen maar iets klopt er niet. Tlijkt wel of ze een beetje ontstoken zijn ofzo! Maar misschien ligt dat aan mij, of kan iemand mij daarin bijstaan?
Er is niks mis met deze (mooie) ogen hoor. Maak maar es een zelfportret, djaitje. Niemand is 100% spiegelsymmetrisch... Beetje opletten dat we in onze foto-commentaren het niet te ver gaan zoeken hee. Deze foto is gewoon technisch goed, mooie kadrering en mooie gelaatsuitdrukking.
Er is niks mis met deze (mooie) ogen hoor. Maak maar es een zelfportret, djaitje. Niemand is 100% spiegelsymmetrisch... Beetje opletten dat we in onze foto-commentaren het niet te ver gaan zoeken hee. Deze foto is gewoon technisch goed, mooie kadrering en mooie gelaatsuitdrukking.
nee ik wil ook niet tever zoeken, maar als mij dat opvalt dan kan dat toch? en daarom doe ik dan ook een suggestie of andere mensen dat ook hebben. Nou dit is blijkbaar dus niet het geval en zit ik volkome mis. Technisch is dit een hele goede foto! dat heb ik bij mijn commentaar ook gezegd dat ik dit een hele mooie foto vind maar dat viel mij op! en een forum is toch bedoeld om commentaren met elkaar uit te wisselen! lijkt mij toch?
Nogmaals als het niet duidelijk is. Prachtige foto!
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Ik kan alleen maar zeggen; een heerlijke foto van een mooie vrouw. Goed belicht op zowel voorgrond als achtergrond, mooie DOF .. EN scherp. Dat laatste ontbreekt nog al eens hier .
Comment