Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
'k Vind het zelf een heel knappe foto volgens dat het Frederik zijn eerste echte modellenshoot was
Wat een toffe samenwerking allemaal niet teweeg brengt En hij heeft vast al door dat ik redelijk kritisch ben
Kritisch ben je inderdaad ..... ikke ook !
Is op zich wel een mooie portretfoto , poseren is zeker dik in orde ;
Als ik verder het beeld bekijk dan zie ik dat er toch wel redelijk sterk geflitst werd (zie donkere achtergrond) ;
Verder denk ik dat de foto beter was zonder dat schouderbandje en stukje kleed ; tenslotte vind ik die highlights (lichtvlekken) net boven je hoofd redelijk storend alsook die ene oorbel die je mooie wanglijn verbreekt (komt net piepen) ; maar nogmaals het is wel mooi geposeerd daarvan hoor je mij niet klagen !
Kritisch ben je inderdaad ..... ikke ook !
Is op zich wel een mooie portretfoto , poseren is zeker dik in orde ;
Als ik verder het beeld bekijk dan zie ik dat er toch wel redelijk sterk geflitst werd (zie donkere achtergrond) ;
Verder denk ik dat de foto beter was zonder dat schouderbandje en stukje kleed ; tenslotte vind ik die highlights (lichtvlekken) net boven je hoofd redelijk storend alsook die ene oorbel die je mooie wanglijn verbreekt (komt net piepen) ; maar nogmaals het is wel mooi geposeerd daarvan hoor je mij niet klagen !
Uhm, niks van flits gebruikt bij deze foto hoor! Het is wel degelijk het natuurlijke licht dat haar ogen doet glinsteren.
Waar ik je wel gelijk in geef is die oorbel. Bij nader bekijken zou het idd mooier zijn derzonder. Goede opmerking
Canon EOS 350D + kitlens 18-55 mm + Sigma APO DG 70-300 mm
qua belichting vind ik het in orde.
Model is zeker in orde... ondertussen kennen we haar (jou Djamila) wel.
Zoals awacs opmerkte stoort oorbel een beetje. maar denk dat die nog wel weg te toveren is. Het bandje en stukje van kleed storen mij zelf niet echt. Kortom een mooie natuurlijke foto van een natuurlijk mooi model.
mvg
Frans
update:
voila, die versie zonder is idd beter naar mijn idee, knap werk
djamila is laatste tijd goed op dreef hoor.
alweer een sterk portret. weinig dat mij stoort in deze foto . allez een
Wacht maar tot ik groot en sterk ben
'k Ben heel blij dat het tot nu toe positieve opbouwende commentaren waren! Mij hoef je alleszins niet te sparen en ik denk dat Frederik ook wel tegen een stootje kan Hij heeft tenslotte al geshoot met mij, kan het nog erger
Nu er komen er zeker nog, we hebben de foto's samen bekeken en er zaten er nog enkele tussen die volgens mij met een klein beetje bewerking goed zijn
Dus, ik ben heel tevreden Wat een uurtje shooten allemaal niet kan
Comment