Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coca-Cola shoot deel 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Coca-Cola shoot deel 1

op verzoek van de topic-starter verwijderd
    Last edited by MadMax; 10 juni 2006, 20:07.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

vindt de eerste meer geslaagd dan de 2e!

leuk idee :d
      Canon Eos 350D
      onder het motto: al doende leert men

Comment

Ik heb ondertussen van de “originele foto” een afdruk laten maken bij mijn fotoboer. Op Agfa Pestige met een Agfa D-lab1. En dat ziet er op 20*30 mat toch heel gaaf uit hoor. Maar ik ben dan ook liefhebber van lekker verzadigde kleuren.

@ Madmax, toch wel grappig. Toen ik hier mijn eerste modellen foto’s liet zien van de sd in Waterschei kreeg ik het commentaar dat de foto’s niet helemaal scherp waren. Ondertussen bijna een jaar, en een investering in een 50mm f1.8 later. Geef jij de opmerking dat de foto te scherp is. Wat moet dat worden als ik volgende week met het 2e model in deze serie met mijn nieuwe 70-200 f4 L toeter ga schieten?
        Last edited by tijgerhaai; 13 juni 2006, 11:59.
        Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
          Dit idee heb ik er ook over al zijn ze beiden

Kleine tip rsgvv ... misschien de foto's eruit laten bij een quote?
          Is goed Verseg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
            Ik heb ondertussen van de “originele foto” een afdruk laten maken bij mijn fotoboer. Op Agfa Pestige met een Agfa D-lab1. En dat ziet er op 20*30 mat toch heel gaaf uit hoor. Maar ik ben dan ook liefhebber van lekker verzadigde kleuren.

@ Madmax, toch wel grappig. Toen ik hier mijn eerste modellen foto’s liet zien van de sd in Waterschei kreeg ik het commentaar dat de foto’s niet helemaal scherp waren. Ondertussen bijna een jaar, en een investering in een 50mm f1.8 later. Geef jij de opmerking dat de foto te scherp is. Wat moet dat worden als ik volgende week met het 2e model in deze serie met mijn nieuwe 70-200 f4 L toeter ga schieten?

p.s. ik vind het leuk dat je mee denkt, maar ik zou het wel waarderen als je de bewerkte versie weer verwijderd.
            lol.. dat kun je verwachten als je 2006-foto's in 1960 look wil laten zien Het spul is tegenwoordig gewoon te goed.

No problem, ze zijn weg en succes met je shoot.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Mooi werk...
              Idd de SD's modellen shoots van Winterslag en Waterschei waren voor velen hier de springplank naar modelfotografie... Jij hebt een hele weg afgelegd, sindsdien zo te zien. Echt topfoto's, vooral de eerste is klasse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                Het spul is tegenwoordig gewoon te goed.
                En ik had er al een blur layer overheen legen. Kan je na gaan hoe scherp de foto uit de camera is. (van uit RAW)

@ Mic, idd de sd in Waterschei was een goede springplank. Ik heb daar ontdekt hoe leuk het is om met modelfotografie bezig te zijn. Helaas heb je hier in Nederland niet van die mooie locaties als Waterschei. Volgende maand ga ik dan ook met een model en visagiste terug naar de mijn om foto’s te maken.

Dus Mic en de anderen die toen de sd georganiseerd hebben. Nog bedankt voor de duw in de goede richting. Moeten wij nog eens doen! Het was gezellig.
                Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

Comment

Working...
                X