Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moeilijk, maar ga toch voor de kleur, misschien omdat er al veel zwart in zit...
Zit de scherpte niet iets meer in de kanten sluier dan in de ogen (vooral rechter oog)
Maar toch knappe foto
Ga ook voor kleur omwille de pracht bruine kijkers.
Vind evenwel de voile voor de lippen wat afbreuk maken. Vestigt tevens te veel de aandacht op fel blinkende (vergulde ???) tand
nope doe mij maar de Z/w zit meer sfeer in en bovendien vind ik de kleurenversie bij de mond wat rommelig. Met z/w wordt dit geheel wat rustiger! Leuk bedacht
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
nope doe mij maar de Z/w zit meer sfeer in en bovendien vind ik de kleurenversie bij de mond wat rommelig. Met z/w wordt dit geheel wat rustiger! Leuk bedacht
mee eens
doe mij ook maar z.w. wordt het geheel veel rustiger van.
zeker bij de mond (lippen, rood.).
Ga ook voor kleur omwille de pracht bruine kijkers.
Vind evenwel de voile voor de lippen wat afbreuk maken. Vestigt tevens te veel de aandacht op fel blinkende (vergulde ???) tand
Henri
Ben ik het volledig mee eens.
Vind alleen dat ene lokje haar voor haar gezicht zeer storend , mss is het mogelijk om het weg te clonen.
Grt,
Dirk Ane
Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3
Comment