Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuke opnames
bij nr één zou ik een portret opname inplaats van landschap gekozen hebben of de foto croppen zodanig dat er rechts( op de foto) een pak afgaat, zodanig staat je onderwerp niet vlak centraal. Ook misschien opletten dat de horizon recht staat.
Ook kan je de oogjes misschien lichtjes uitlichten in PS.
Foto twee:leuke compositie, enkel oppassen voor uitgebrande vlekken in het blonde haar deze heeft dan ook mijn persoonlijke voorkeur
Nice pictures!
Ik sluit mij aan bij v.d. Bulcke.
Geslaagde compo voor foto 2. Spontaan lachje van mama. Dat klein blond manneke lijkt iets minder scherp.
Desondanks geslaagde eerste foto's.
Thx voor de commentaar
Zo een klein manneke trekken op de foto was niet echt gemakkelijk, zit vol leven en zit nooit stil
Idd ik moet letten op die uitgebrande pixels... Dat was nu ook niet het eerste waar ik aan dacht wanneer ik die foto's trok
Zo een klein manneke trekken op de foto was niet echt gemakkelijk, zit vol leven en zit nooit stil
Dat gevoel ken ik (zie hier) Ik probeer dan iets meer dieptescherpte te gebruiken zodat er minder kans is op onscherpe gezichten. Aan zee heb je meestal licht genoeg daarvoor.
Dat gevoel ken ik (zie hier) Ik probeer dan iets meer dieptescherpte te gebruiken zodat er minder kans is op onscherpe gezichten. Aan zee heb je meestal licht genoeg daarvoor.
ja, misschien ook een keer leuk om zus alleen op de foto te nemen voor een shoot op Cadzand en dit geld ook voor het kind!
Hee is het misschien een idee om de horizon gelijk te trekken of doet dat afbreuk op de foto?????
Leuke vrolijke foto's. Als ik zulke foto's zie heb ik
1 weer zin in dit mooie weer
2 weer zin in de pilsjes die je met dat weer drinkt
3 veel zomerse foto's schieten
Heel leuk gr djai
ps: Heb geprobeerd de horizon recht te zetten weet niet echt wat ik er van moet vinden!
Ik had er eerst niet aan gedacht om de horizon aan te passen , ik vind het idd wel goed.
Ik heb nog foto's getrokken toen, ik heb er gelijk 400 getrokken die dag, om mijn camera wat te leren kennen Maar ik vond deze 2 toch redelijk geslaagd. De rest van de foto's is wa expirimenteren met iso, witbalans en die dingen. En het waren gewoon foto's zonder er bij na te denken...
Comment