Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als het gras twee kontjes hoog is...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Als het gras twee kontjes hoog is...

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
    Heb je mijn camera al gezien? Geen enkele verscherpingssoftware voldoet daar nog voor, als je naar teveel DSLR pics hebt gekeken... Dus ik doe er al een tijd niet veel meer mee, maar ik zal wel proberen eens één of twee reeksjes in orde te krijgen één van de dagen hoor

Verder ben ik mss veel meer een newbie dan je denkt (ken zelfs een hoop basisregels uit de fotografie niet eens, wat ook zijn voordelen kan hebben), maar heb wel een goed oog voor spatiëring en "evenwicht" allerlei, gezien dit nu eenmaal zo blijkt te zijn en ik het ook nodig heb voor DTP en in de grafische sector. Ik moet echter dikwijls genoeg merken dat omdat je iets wel ziet nog niet betekent dat je het zelfs eens even beter kan...

Moest ik een aantal weken een DSLR hebben zou ik mij ongeveer op jouw niveau schatten, alleen heb jij een mooier modelletje

AANTAL WEKEN?????? stoefer <grijns> <Slikt en neemt een slok wijn, bier een een dubbele cognac>

Ben potver al 8.... herhaal ACHT maanden bezig hier. Dag en NACHT!@!!@!#!@

Mods... ik EIS een verbod op reacties van maGuy <knipoog>

Er is alleen 1 probleem. Jouw eerste foto <grijnst nu ERG gemeen hier>

Ben nu toch ERG nieuwsgierig geworden.
    DUSSSSSSSSSSSSSSSS...... posten maar
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
      AANTAL WEKEN?????? stoefer <grijns> <Slikt en neemt een slok wijn, bier een een dubbele cognac>

Ben potver al 8.... herhaal ACHT maanden bezig hier.
      Ik weet het: enerzijds is DSLR een "andere wereld". Anderzijds ben ik reeds 7 jaar de talrijke manuele instellingsmogelijkheden van de 3030Z gewoon, die ooit één van de twee beste toestellen was (die instellingen zijn zelfs talrijker of makkelijker dan vele DSLRs, dus daar mss vanwege DSLR-beperkingen wel wat aanpassing ja ).

Verder heb ik veel tijd en kwaliteiten om mij heel snel op te leren En heb dus bovendien al wel wat professionele ervaring achter de kiezen met grafische programma's. Dus wat DSLR betreft is "weken" nog ruim geschat
      Wat studiobelichting betreft sta ik wel op 0 en ben jij zo goed mijn leermeester als eender wie
      Last edited by maGuy; 7 juni 2006, 01:48.

Comment

Ik weet het: enerzijds is DSLR een "andere wereld". Anderzijds ben ik reeds 7 jaar de talrijke manuele instellingen van de 3030Z gewoon, die ooit één van de twee beste toestellen was (die instellingen zijn zelfs talrijker of makkelijker dan vele DSLRs, dus daar mss wel wat aanpassing ja ).

Verder heb ik veel tijd en kwaliteiten om mij heel snel op te leren En heb dus bovendien al wel wat professionele ervaring achter de kiezen met grafische programma's. Dus wat DSLR betreft is "weken" nog ruim geschat
        Wat studiobelichting betreft sta ik wel op 0 en ben jij zo goed mijn leermeester als eender wie
        Whatever Maar ik wil toch ook wel wat bewijzen zien.

Ik ben blij dat sommige pro's mij willen helpen om beter te schieten. Dat is mijn doel.
        Dus elke tip is welkom
        Morgen krijg ik een kudde kids (vrouwelijk) in de slaapkamer dus leef je uit zou ik zeggen
        Maar nu ga ik toch ECHT slapen <knipoog>
        Truste en tot 'kritieks'
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Whatever Maar ik wil toch ook wel wat bewijzen zien.
          Dan zal je nog verscheidene weken geduld mogen hebben, vrees ik Zien of ik één van de dagen een DSLR aanschaf... *zweet*
          Ik zal alvast eens een reeksje posten uit mijn allereerste digitale weken hoor. Zo kom je alvast geen kritiek tekort

Ik ben blij dat sommige pro's mij willen helpen om beter te schieten.
          Pro's? *oops* In dat geval mag je van mij geen woord geloven ivm fotografie Ikzelf vind het pro-zijn niet zozeer een maatstaf, maar er valt altijd van te leren

Comment

Pro's? *oops* In dat geval mag je van mij geen woord geloven ivm fotografie Ikzelf vind het pro-zijn niet zozeer een maatstaf, maar er valt altijd van te leren
            Ok, vanaf vandaag geloof ik je niet meer

Allemaal bedankt voor de leuke reacties.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

De leraar hoeft niet beter te zijn dan zijn leerlingen Zeker in kunstrichtingen is dit het geval. De leraar moet een begeleider zijn in een ontwikkelingsproces. Hij geeft raad vanuit ervaringen en / of opgedane kennis. Vaak zijn leerlingen veel getalenteerder dan hun leraar, de leraar hoeft de leerling niet te overtreffen met eigen werk, hij zou snel van job moeten veranderen

Comment

Ik vind ze alle drie heel mooi!

Grtz,Fabienne
                Je vleugels uitslaan kan altijd, tenzij je jezelf kortwiekt.
                BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                The name of the game is to fill the frame!
                http://Fabke.fotopic.net

Comment

Working...
                X