Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kim fantasie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kim fantasie

Oorspronkelijk geplaatst door iodario
    foto is niet meer zo scherp ja. da komt omdat er zo een glamourfilter overzit me dunkt. maar heb dat bewust gedaan als contrareactie op iets waarover ik niet ga uitwijden...
    de originele is wél scherp hoor .
    Wat jij wilt
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Re: kim fantasie

Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn
      sorry voor de late reply, mijn job is layouten en wat altijd al een doorn in het oog is voor typografen is dit:
      v
      e
      r
      t
      i
      k
      a
      a
      l
      Dit werd ons altijd afgeraden, de enige keer dat dit een oplossing kan zijn is wanneer je bvb. een uithangbord langs een gevel wil hangen opdat voorbijhangers dit zijwaarts van veraf zien, mijn mening is dit in alle andere omstandigheden te vermijden wegens niet mooi en minder leesbaar... Hoop dat dit je helpt
      ik begrijp het...of ik ermee akkoord ga is andere zaak.
      ik heb in verschillende opleidingsvormen (bancair, linguistisch, fotografisch) al verschillende dingen vernomen die 'not done ' zijn, en dan zijn er die stroomopwaarts varen....
      meestal zijn de 'not done' dingen gemaakt om het de medemens nie al te moeilijk te maken...welja, dat is niet mijn drijfveer.
      maar ik waardeer je reactie en ik verneem uiteraard graag wat gangbaar is. dan kunnen we nog zien of we volgen of niet hé .thenx
      estamos llegando
      http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Working...
      X