Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nathalie getrouwd - six pack
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nathalie getrouwd - six pack
Mooi hoor Nat De romantiek druipt er zo afThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
grappig en leuk gedaan zo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
-
-
knap!
een minpuntje vind ik wel de diafragmentering: ene keer is achtergrond waziger dan andere keer, vooral verschil tss foto 1 en 2 is groot
christChrisly... [B]www.christvilez.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chrislyknap!
een minpuntje vind ik wel de diafragmentering: ene keer is achtergrond waziger dan andere keer, vooral verschil tss foto 1 en 2 is groot
christ
Voor de rest niets op aan te merken, knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chrislyeen minpuntje vind ik wel de diafragmentering: ene keer is achtergrond waziger dan andere keer, vooral verschil tss foto 1 en 2 is groot
Verder vind ik dat kader nogal véél zwart, en 't is nu niet direkt een kleur die ik associeer met een trouw, of wel?
Comment
-
-
Ik heb wel een zwak voor de portretten van Nat. Ook hier weer prachtige foto's maar toch heb ik de indruk dat er iets mis is met de kleuren en dan vooral de huidskleur die bij mij op scherm heel grauw is.
Misschien ligt het aan mijn scherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chrislyknap!
christ
Dit komt eigenlijk omdat de 2de en de 3de crops uit foto's zijn, terwijl de eerste van een meer ingezoomde foto komt.
Oorspronkelijk geplaatst door armaniIk heb wel een zwak voor de portretten van Nat. Ook hier weer prachtige foto's maar toch heb ik de indruk dat er iets mis is met de kleuren en dan vooral de huidskleur die bij mij op scherm heel grauw is.
Misschien ligt het aan mijn scherm.
Allen bedankt voor deze mooie reacties !
Comment
-
Knapppe reeks, alhoewel ik de bovenste rij beter vind dan de onderste, de 6e foto past nl niet zo goed in het rijtje (achtergrond minder wazig).
Comment
Comment