Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Merel

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
    Dat zal wel smaak zijn, maar dit vind ik zelf te krap.
    Ja, tuurlijk zie ik het ook liever anders. Maar zoals gezegd: gezien het roteren van de foto kon ik ook niet hard anders hé... Vind je de rotatie op zich al niet beter dan?

Dat "teveel ruimte" kan dikwijls wel, maar volgens de boekjes komen onze ogen rechts van de foto tot rust, geloof ik, dus als je onderwerp dan links staat met enkel lege ruimte lang rechts kan het al eens raar overkomen (tenzij het bv de kijkrichting is v/h model).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
      Ja, tuurlijk zie ik het ook liever anders. Maar zoals gezegd: gezien het roteren van de foto kon ik ook niet hard anders hé... Vind je de rotatie op zich al niet beter dan?
      Eerlijk? Nee Je moet niet vergeten dat de fotograaf een beeld voor ogen heeft (haar, schouder) en dit ook zo wil laten zien, goed of fout, dat maakt even niet uit. Anders zou ik hem ook wel anders geschoten hebben. Doordat je nu gaat knippen en roteren gaat mijn 'beeld' verloren Ik heb ook div foto's van haar met het hoofd in andere standen, maar ik vond deze een van de betere.
      In ieder geval bedankt voor de moeite en je voorstellen maar nee.... tis niet mijn ding.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
        Eerlijk? Nee Je moet niet vergeten dat de fotograaf een beeld voor ogen heeft (haar, schouder) en dit ook zo wil laten zien,
        Wel, akkoord daar. Vandaar dat ik zo graag gehad had dat de foto groter was, voor "best of both worlds" (voor mij) Maar mss stonden de schouders dan weer te scheef, dus ik ga mij erover zetten en het model zelf eens contacteren...

Comment

Spontane foto's van een leuke meid
          mvg,
          Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.
            Spontane foto's van een leuke meid
            Thnx
            @allemaal, bedankt!
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

mooie foto zeg. Hij is goed scherp.
              http://www.djai.nl
              Konica Minolta Dynax 5D
              KM 35-70mm lens
              Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Working...
              X