Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind voor mij dat de ogen te laag in het kader staan, dus een stukje van het haar kan ev. al helpen. Met het hoofd zou ik toch ook wat willen schuiven naar smaak. Om mijn voorkeur te geven zou ik heel de foto moeten zien (als er meer is?), want met deze weet ik ook niet meteen de ideale raad. Het kan evengoed zo'n foto zijn waarmee je vanalles probeert, maar nooit de perfecte kadrage verkrijgt Misschien ook eens schuin proberen? Maar ja, hangt er vanaf of je nog meer foto hebt...
Mss is het ook je kader die voor mij het evenwicht in de war brengt.
Ik vind voor mij dat de ogen te laag in het kader staan, dus een stukje van het haar kan ev. al helpen. Met het hoofd zou ik toch ook wat willen schuiven naar smaak. Om mijn voorkeur te geven zou ik heel de foto moeten zien (als er meer is?), want met deze weet ik ook niet meteen de ideale raad. Het kan evengoed zo'n foto zijn waarmee je vanalles probeert, maar nooit de perfecte kadrage verkrijgt Misschien ook eens schuin proberen? Maar ja, hangt er vanaf of je nog meer foto hebt...
Mss is het ook je kader die voor mij het evenwicht in de war brengt.
hmm.. ik vat het nog niet helemaal, maar ik heb niet meer. DIt is de hele foto
Ik heb er van genoten en nr3.vind ik nog best omdat"Merel"daar precies een
paar bedenkingen heeft en dat vind ik dan meer"naturel" dan de andere plaatjes.
Alleszins
hmm.. ik vat het nog niet helemaal, maar ik heb niet meer. DIt is de hele foto
Spijtig dan...
Ik heb 'm net ook eens naar rechts geroteerd, wat ik ook veel beter vind. Maar ja, is in dit geval dan minder een optie hé, want je moet dan gaan afsnijden, of creatief worden met de lege hoeken...
Ik zie op je site ook dat je de neiging hebt om open ruimte langs rechts te laten ipv langs links (ook wanneer dit geen kijkrichting van het model betreft). Dit stoort mij van nature (zoals ook een beetje in de 1e foto hier) en ik heb pas later geleerd dat en waarom dit niet volgens het boekje is. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar het lijkt bij jou een alg. voorkeur te zijn? Misschien van nature een contraire mens of zo?
Spijtig dan...
Ik heb 'm net ook eens naar rechts geroteerd, wat ik ook veel beter vind. Maar ja, is in dit geval dan minder een optie hé, want je moet dan gaan afsnijden, of creatief worden met de lege hoeken...
Dat zal wel smaak zijn, maar dit vind ik zelf te krap. Vooral omdat haar mooie golvende haar zo niet tot z'n recht komt.
Maar dat ik 'teveel' ruimte laat heeft natuurlijk alles met ervaring te maken Moet nog veel leren en zal daar de volgende keer op gaan letten.
Comment