Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Met de balk ben ik het ook eens.
Wat ik ook nog zou wijzigen is het meisje op de balk zelf. Ik zou de eindpose onbewerkt laten met 100% opacity, en zo terugkeren met de opacity telkens iets minder zodat de uiteindelijke vertrekpose van de oefening het minst zichtbaar is. Hopelijk begrijp je m'n uitleg een beetje
Ik vind het heel goed gedaan. Ik blijf me verbazen over hoe netjes jullie mensen kunnen uitsnijden uit bestaande foto's. Ik blijf maar knoeien en heb nog nooit een toonbaar resultaat kunnen behalen...
Prachtige verwezenlijking.
Voor mij evenwel een klein minpunt is het formaat 1/2. Hierbij onstaan enkele leemtes met uitgesproken de rechter bovenhoek.
Bedankt voor de reacties,
de balk is inderdaad wat storend (na 3 uur detoureren en maskeren zie je alles niet meer zo helder vrees ik), verder ivm het kleur wilde ik eens niet de 'standaard'sepia maar heb ik het bruin om de duotoon te maken iets geler gemaakt, door zware JPGcompressie is daar nog wat verkleuring ingeslopen...
En padjes tekenen is waar ik vandaan kom, Photoshop was mijn eerste hobby daarna kwam de fotografie...
Hier nog eens een andere versie die de klant erbij kreeg als kleurversie
Comment