Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret Nicolien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Portret Nicolien

Vandaag wat foto's in zwart-wit geschoten van mijn vriendin, geschoten met 50mm 2.8 macro. De eerste is volgens mij wel helemaal scherp, over de tweede twijfel ik nog steeds......

Groeten, Boxum56
    KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

Re: Portret Nicolien

Twee mooie portretjes, al had ik bij het tweede toch iets scherper willen zien.

Een mooie spontane blik van het model!

Greetz
    Dj

Comment

Een knappe dame Ik mis toch ook wat scherpte in de foto's, zeker in de tweede.
      Meer foto's op mijn website

Comment

Voor mij de eerste de mooiste.

Comment

heerlijke opnamen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De eerste is zeker de beste, maar ik twijfel daar toch ook wat aan de scherpte vrees ik. Wel een mooie Z/W omzetting! Bij de tweede had ik onderaan minder krap afgesneden.
            Groeten, David

Comment

Twee spontane, mooie portretten!

Missen wel scherpte en de tweede zou ik nauwer kadreren. Vooral links heb je veel ruimte.

mvgr
              Dimitri
              Mvgr
              DimitriM (BD0913BE)
              website: http://www.pbase.com/dimitrim

Comment

Twee heel mooie foto's van een heel mooi meisje. De tweede foto is inderdaad iets minder scherp, maar daar kan je met USM nog wat aan doen. Ben je zeker dat het verkleinen de foto's niet minder scherp heeft gemaakt? Zo niet kan ik je BDSizer, hier op deze site gratis te downloaden alleen maar aanraden. Als je een digitale foto verkleint, dan moet je ze daarna altijd een beetje aanscherpen, als je ze vergroot moet je een beetje vervagen.
                Beauty need only be a whisper
                Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tmh
                  Als je een digitale foto verkleint, dan moet je ze daarna altijd een beetje aanscherpen, als je ze vergroot moet je een beetje vervagen.
                  Als je bijna altijd verkleint dat kan je (in geval van Photoshop) bij Image Size "Bicubic Sharper" gebruiken, waarbij PS dit uit zichzelf dan al in zekere mate gaat toepassen

Comment

Oke, ga ik zeker eens proberen! Bedankt voor jullie tips en commentaar; weer wat geleerd zeg ik altijd maar!

Groeten, Boxum56
                    KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

Comment

spontane eerlijke portretten, hadden wel scherper gemogen

Comment

Niks veranderen aan je vriendin foto's mogen wel scherper
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Working...
                        X