Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
    Gelukkig niet, want stel je voor dat ik op m'n foto's hetzelfde lettertype gebruikt zou hebben
    Trouwens, er zijn hier genoeg die hun naam in vette letters ergens midden hun foto plaatsen, wat ik op zich nog veel storender vind, terwijl daar nooit iemand op reageert...
    Nu ja, smaken verschillen, en daar kunnen we ongelooflijk lang over doorbomen, maar ik denk niet dat dat de bedoeling van dit topic is, dus

    Mvg,
    Smaken, "ja en nee"...

    Ik vind het ook spijtig dat wanneer je foto's internationale klasse beginnen krijgen je die op internationale fora zou moeten gaan presenteren met extra witruimte errond, waar dan nog een goedkoop schaduweffect aanhangt dat ook niet echt klopt in mijn ogen + dan de sig op zich.

    Ik ben zeker niet zo iemand die tegen alle kaders is. Het zijn zelfs goede truukjes om een foto nog beter te laten uitkomen of van een mindere een goed toonbare te maken. Maar van "grote fotografen" op het net zie ik zelden of nooit goedkope schaduwen rond hun kaders hangen, dus als je dat smaak vindt, dan moet je misschien je smaak op een hoger peil brengen, want dat kan tenslotte ook

    Nu kan je denken dat voor mij de "grote fotografen" mss enkel diegenen zijn die geen goedkope kaders gebruiken...? Maar dan was ik toch ook geen Foto Fre-fan hé!!

    P.S. Ik vind deze foto's steeds liever Mooier dan mét haar zelfs Haar is tenslotte ook maar "ne goeikope kader" voor het gezicht hé

    Comment


    • #32
      Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

      Oorspronkelijk geplaatst door maGuy

      Ik vind het ook spijtig dat wanneer je foto's internationale klasse beginnen krijgen je die op internationale fora zou moeten gaan presenteren met extra witruimte errond, waar dan nog een goedkoop schaduweffect aanhangt dat ook niet echt klopt in mijn ogen + dan de sig op zich.

      Ik ben zeker niet zo iemand die tegen alle kaders is. Het zijn zelfs goede truukjes om een foto nog beter te laten uitkomen of van een mindere een goed toonbare te maken. Maar van "grote fotografen" op het net zie ik zelden of nooit goedkope schaduwen rond hun kaders hangen, dus als je dat smaak vindt, dan moet je misschien je smaak op een hoger peil brengen, want dat kan tenslotte ook

      Nu kan je denken dat voor mij de "grote fotografen" mss enkel diegenen zijn die geen goedkope kaders gebruiken...? Maar dan was ik toch ook geen Foto Fre-fan hé!!

      P.S. Ik vind deze foto's steeds liever Mooier dan mét haar zelfs Haar is tenslotte ook maar "ne goeikope kader" voor het gezicht hé
      Wel Guy,

      laat gerust je insparatie maar eens werken om een mooie sig voor mij te ontwikkelen. Ik hou alvast m'n mailbox in de gaten
      Verreisten:
      - 16 bit
      - 300 dpi
      - 2000 x 3008
      - Naam + copyrightteken + jaartal
      - Alles op afzonderlijke aanpasbare lagen voor Photoshop CS2 zodat ik enkel m'n afgewerkte foto ertussen hoef te droppen

      Alvast bedankt

      Mvg,
      Last edited by Frederic De Smet; 5 juni 2006, 12:55.

      Comment


      • #33
        Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
        Wel Guy,

        laat gerust je insparatie maar eens werken om een mooie sig voor mij te ontwikkelen. Ik hou alvast m'n mailbox in de gaten
        Zoals gezegd, ik ben maar een semi-pro Dwz: ik *zie* het wel, maar ik kan het daarom niet uitvoeren...
        Maar wie weet, tegen dat ik ooit van de mijne eens tevreden geraak... Gelukkig sta ik niet zo op copyright

        Bovendien: de "name branding" regels stellen dat het nu ook al iets te laat is om nog te veranderen

        Comment


        • #34
          Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

          Zeer mooi gedaan
          Canon EOS 5D met 3KG glas
          https://reisforum.net

          Comment


          • #35
            Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

            Vooral de eerste is nogal

            Gewoonweg schitterend, een foto die gans haar leven meegaat!!!
            ViV - Mijn foto's

            Comment


            • #36
              Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

              Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
              Heel mooi, technisch perfect, het enige en daar stoor ik me telkens terug aan is uw naam (de 2f'en) door de foto... Het leidt af.
              Ha nee, het richt juist de aandacht op de naam van de fotograaf
              Groeten, David

              Comment


              • #37
                Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

                Hall of fame waard!

                christ
                Chrisly... [B]www.christvilez.be

                Comment


                • #38
                  Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

                  Waauw! Super belichting...we zijn inderdaad nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan?

                  knap wwerk!

                  Comment


                  • #39
                    Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

                    ben ook onder de indruk van deze foto's
                    Groetjes Christianne
                    Christianne's fotoweb
                    BD0243nl

                    Comment


                    • #40
                      Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

                      Knap

                      Comment


                      • #41
                        Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

                        Oorspronkelijk geplaatst door will
                        Waauw! Super belichting...we zijn inderdaad nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan?

                        knap wwerk!
                        Niks bijzonders eigenlijk. Enkel met behulp van natuurlijk licht (geen zonlicht) vlakbij een raam. Om de andere kant van haar gezicht niet donker te hebben, heb ik gebruik gemaakt van enkele reflectieschermen. Hoe ik die plaatste, daar zal je niet veel aan hebben, want elke situatie is anders. Het licht bij jou zal bv harder of minder hard, méér of minder weerkaatst worden door de omgeving...enz.
                        Aangezien je toch meteen resultaat ziet (wat bij flitslicht niet is) is het eigenlijk vrij makkelijk. Je plaatst ze tot je vindt dat je de goede belichting bekomt.

                        Veel succes

                        Mvg,

                        Comment


                        • #42
                          Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

                          Fantastisch werk. Indrukwekkend mooi

                          Comment


                          • #43
                            Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

                            Voor zulke foto's bezoek je het BD-forum !!
                            Vakmanschap van de fotograaf , en wat een schitterend model !
                            Genieten ...


                            groetjes,


                            marcus.
                            zwart & wit & kleur

                            flickr

                            Comment


                            • #44
                              Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

                              twee mooie opnames met een voorkeur voor foto twee de hoogste score waardig proficiat

                              Comment


                              • #45
                                Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

                                Schitterend voor mij
                                maar 1 ding .........

                                ik wil meer weten hoe je het allemaal gedaan hebt?
                                niet dat ik curieus ben maar ik weet graag veel
                                Canon 10D

                                Comment

                                Working...
                                X