Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anita

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Anita

Hierbij twee foto's van Anita's eerste fotoshoot. De hele shoot zijn gewone foto's gemaakt maar aan het einde wilden we iets anders proberen. Hieruit kwamen deze twee foto's. Zelf heeft ze wat moeite met deze platen omdat ze toch echt heel aardig is (is ze ook echt) en dit een ander beeld geeft.

Gaarne commentaar

Re: Anita

Zeer vreemde kleuren (huidskleur op 1, groene bloemen op 2??)

Ziet er anders idd heel aardig uit op 2 Het zal haar goeie hoek zijn

Comment

Twee knappe foto's maar nr 2 wel de mooiste mvg duindistel

Comment

2 de is de mooiste vind ik, maar idd wel rare kleuren.

Comment

wel twee heeel verschillende looks hoor, doe mij maar de hemelse look.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik heb verschillende bedenkingen bij deze foto's.

De foto's zijn platgeflitst, waardoor er geen sfeer meer in de foto zit en je een lelijke slagschaduw naast/achter het model hebt.
            Gooi de flitser van boven op uw toestel in de kast en laat hem daar maar liggen.
            Ofwel moet je hem op statief kunnen zetten en aansturen zoals een studioflitser.
            Indien je uw flitser niet kan gebruiken op die manier zou ik hem echt wel nooit meer gebruiken voor studiofoto's.
            Neem een lichtbron ( bouwlampen, studioflitser of uw gewone flitser op statief ) en plaats hem onder een hoek van 45° ( niet recht op het model en er niet naast ). Zorg dat je difuus licht hebt ( niet rechtsreeks flitsen op het model ). Difuus licht kan je maken door gebruik te maken van een softbox, paraplu, enz...
            Gebruik een reflectiescherm om de ene kant van het gezicht iets op te helderen, anders zal de ene kant té donker zijn ( kan ook mooi zijn ).

Over uw achtergrond, tja ...
            Niet mijn smaak. Ook staat het model veel te dicht bij de achtergrond.
            Hou ze op ong 2 m van de achtergrond.
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Nogal "hard" vind ik, wegens het flitsen wellicht.

Bij de tweede foto worden de neusgaten nogal benadrukt, wat minder flatterend kan zijn en hier vind ik dat ook. De ogen trekken ook wel aan natuurlijk, daar niet van.
              Groeten, David

Comment

Working...
              X