Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Klopt, het is een beetje te veel steen eer je beneden bent.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Alvast bedankt voor deze reacties.
Croppen vind ik persoonlijk niet juist. Maar picasso heeft misschien wel een punt en daarom heb ik in de eerste post van deze thread een donkerder exemplaar bijgevoegd. Is dit beter ?
Ik vind het vreemd dat niemand naar de tekst verwijst, ik vind de foto in combinatie met de tekst schitterend! Dat je er even moet voor scrollen hoort wederom ook goed bij de inleidende woorden......
Eneuh....donker of licht (ik zie beide foto's al) geeft mij maar iets tussenin.
Knap gevonden!
maar goed dat ik als nederlander dat laatste zinnetje niet echt snapte.. en toch heb ik 4 jaar frans op school gehad! haha
Ik zou ook iets tussenin doen. De eerste is inderdaad wat te licht maar de 2de vind ik ietsjes te donker (tis ook nooit goed he?) haha
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Nat,
Ik vind het vreemd dat niemand naar de tekst verwijst, ik vind de foto in combinatie met de tekst schitterend! Dat je er even moet voor scrollen hoort wederom ook goed bij de inleidende woorden......
Jij bent de eerste (enige ?) die de link ziet met het liedje van boudewijn de groot
"hoe sterk is de eenzame fietser
die kromgebogen over zijn stuur
tegen de wind
zichzelf een weg baant"
Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon
Nat, zo eenzaam was ik nu ook weer niet.
Sssst - niks zeggen. Bedankt om die ene lens te zoeken
En tja, te donker te licht, tussenin... Allen bedankt voor de fijne reacties
Comment