Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja dacht ook dat ik wat scherpte miste toen ik er naar keek maar achteraf viel het best wel mee! Misschien is het wel een soort van Optisch bedrog ofzo! Ik zou niet echt weten waar het dan scherpte mist! Mooie ogen zeg! spreken boekdelen! Gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
mooi, maar het zwart van de ogen, valt samen met de donkere wimpers.
grt,bouk.
Dat lijkt maar zo. Als je het stukje iris een héél klein beetje tegenhoudt zie dat de wimpers wel degelijk iets hoger staan. Maar om eerlijk te zijn vind ik de foto zoals Lieven ze heeft afgedrukt toch beter, intrigerender, opwindender.
Een van de beste foto's van dit jaar op BD, dat in ieder geval.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Comment