Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skatenutz ***Finale Snickers / JIM tv skateboard tour***

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Skatenutz ***Finale Snickers / JIM tv skateboard tour***

    Vandaag bezoekje gebracht aan de Zummiez, een skatepark in Wevelgem waar de finale van JIM / Snickers Skatenutz tour doorging.





    Last edited by Fotofolio; 15 mei 2006, 17:16.
    www.fotofolio.be

  • #2
    Re: Skatenutz

    spetterende actiefoto's hoor! Voorkeur voor mij is 1 Gr djai
    http://www.djai.nl
    Konica Minolta Dynax 5D
    KM 35-70mm lens
    Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

    Comment


    • #3
      Re: Skatenutz

      Tnx !
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Skatenutz

        Sweeeet!
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Skatenutz

          Heel apart en ik blijf kijken. Ik vraag me af hoe die foto's genomen zijn. Inzoomen tegelijk met het meetrekken? De dwarsbalk linksonder en de rood-witte stickers lijken redelijk scherp maar alles daarna (behalve de persoon en de tl-verlichting) is wazig. En die schaduw bij de benen op foto 2? Hoogst interessante combinatie van flits, zoomen en meetrekken? Ik kom er niet uit... maar ben wel benieuwd.

          Comment


          • #6
            Re: Skatenutz

            Ik post deze avond de EXIF gegevens, meer van deze reeks foto's kan je hier vinden ...
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Skatenutz

              knap gedaan seg
              [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

              Comment


              • #8
                Re: Skatenutz

                Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
                Ik post deze avond de EXIF gegevens
                Die heb ik al gevonden maar dat vermeldt wel sluitertijd en flash maar niet hoe je de camera hebt bewogen.

                Comment


                • #9
                  Re: Skatenutz

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
                  Die heb ik al gevonden maar dat vermeldt wel sluitertijd en flash maar niet hoe je de camera hebt bewogen.
                  Gewoon mee pannen ?
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Skatenutz ***Finale Snickers / JIM tv skateboard tour***

                    Tof, ik post deze pics op een ander forum en komt er enen reageren met:

                    Vette pics maar leer eens wat nieuwe dingen met photoshop ofzo hehehe
                    Tjah ...


                    Date/Time: 2006:05:14 14:45:35
                    Shutter speed: 1/60 sec
                    Aperture: 3,5
                    Exposure mode: Manual
                    Flash: TTL
                    Metering mode: Multi-segment
                    Focal length: 18mm
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Skatenutz ***Finale Snickers / JIM tv skateboard tour***

                      Blijkbaar niet echt veel interesse in dit soort foto's ...
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Skatenutz ***Finale Snickers / JIM tv skateboard tour***

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
                        Blijkbaar niet echt veel interesse in dit soort foto's ...
                        Jawel hoor, ik heb al eerder aangegeven dat ik blijf kijken maar ik moet ook wel toegeven dat ik vind dat e.e.a. er nogal gekunsteld uitziet. Scherpte van tl-verlichting, stickers en balk linksonder in tegenstelling tot een indruk van beweging in de rest van de foto's plus de door mij niet te verklaren schaduw bij foto 2 roepen vraagtekens op die niet alleen met je antwoord 'pannen' te verklaren zijn.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Skatenutz ***Finale Snickers / JIM tv skateboard tour***

                          Denk je aan "truukage" ?

                          Niet erg, want blijkbaar is iedereen er sterk van overtuigd dat dit truukage is

                          Hierbij heb ik (geluk van god CF nog niet gewist) met mijn oude sony camera een foto getrokken van mijn lcd.









                          Bij de foto's heb ik enkel de levels aangepast ... géén filters nog bewegingsonscherpte toegevoegd.

                          En als je goed kijkt naar de 2de "screenshot" van mijn cam zie je goed die schaduw aan zijn vorenste been, je kan er ook duidelijk op zien dat de achtergrond zo vaag is als in de geposte foto's ...

                          Ik ben tevreden van het resultaat maar ik versta dat de foto's er nogal "bewerkt" uitzien, ikzelf zou ook die reactie hebben !
                          Last edited by Fotofolio; 17 mei 2006, 08:13.
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Skatenutz ***Finale Snickers / JIM tv skateboard tour***

                            Ik weet niet precies hoe ik deze quotes moet rijmen:
                            Niet erg, want blijkbaar is iedereen er sterk van overtuigd dat dit truukage is
                            en
                            maar ik versta dat de foto's er nogal "bewerkt" uitzien, ikzelf zou ook die reactie hebben!
                            maar goed, LOL, je moet haast wel van te voren geweten hebben dat er vraagtekens bij de foto's zouden ontstaan. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand met een andere camera foto's van z'n LCD-scherm heeft genomen om later de authenticiteit te kunnen aantonen.

                            Ik heb het hier al vaker gezegd: persoonlijk heb ik er geen problemen mee dat foto's gedramatiseerd worden en vind 'recht van de camera' niet per definitie een pré (eerder luiheid ). Ik zie nabewerking bij digitale camera's in welke vorm dan ook in het algemeen als noodzakelijk en een stapje verder, dramatisering, als verlengde van de kunstuiting die fotograferen is. Let wel: mag maar hoeft niet.

                            Jouw foto's intrigeren mij omdat ik dingen zie die ik niet kan verklaren (zie hierboven in #12). Als jij zegt dat ze niet getrukeerd zijn dan geloof ik je natuurlijk maar dan heb ik nog geen verklaring voor wat ik zie en ik zou ook niet weten hoe hetzelfde effect te bereiken.

                            Aan de andere kant, als je mijn foto in http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=112114 goed bekijkt zie je dat de strijkstok een vreemd effect heeft op de raamlijst daarachter. Dat heb ik er zelf ook niet bij zitten schilderen.

                            Hoe anderen je foto ervaren weet ik niet maar, misschien als troost, het is niet noodzakelijkerwijs zo dat, omdat er bijna niemand reageert, de foto's getrukeerd of niet mooi gevonden worden (ik post ook wel eens foto's die nauwelijks reacties uitlokken en ik zie ook wel eens heel mooie foto's van anderen waar ik dan weer niet op reageer).

                            Comment

                            Working...
                            X