Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hannelore

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hannelore

Ik ben er dit jaar nog maar weinig op uit kunnen trekken met modellen, (ze hebben het nog te koud nu ).
    Daarom even twee foto's die ik afgelopen najaar maakte.
    Commentaar is altijd welkom, dan kan ik nog wat leren uit mijn fouten van vroeger.

> foto's gewist om webruimte vrij te maken <
    Last edited by dg; 13 juni 2006, 16:46.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Re: Hannelore

de 2de is wel goed vind ik en geniet zeker mijn voorkeur. de eerste is niet slecht, maar, je ziet al te duidelijk de schaduwlijn van de voorruit lopen over het model. verder is deze kwa belichting niet helemaal zuiver op de graad, met photoshop kan hier nog wel het een en het ander uitgehaald worden volgens mij.
    een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

Comment

de tweede de beste, bij de eerste kijk je toch niet zo, in zo,n mooie auto??.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Duidelijk de tweede die de voorkeur verdient. Net zoals Bouk al zei, bij de eerste is de uitdrukking van het gezicht niet echt aanlokkelijk. Maar wat de eerste foto ook nog een beetje verknoeit (want de pose/compositie is voor de rest wel dik in orde naar mijn mening) is dat ie precies in de schaduw genomen is (???) maar dat er hier en daar wel licht doorviel. Dit laatste kan natuurlijk een mooi effect meegeven, maar hier doet het het em niet
        Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior
          De eerste is niet slecht, maar, je ziet al te duidelijk de schaduwlijn van de voorruit lopen over het model. Verder is deze kwa belichting niet helemaal zuiver op de graad, met photoshop kan hier nog wel het een en het ander uitgehaald worden volgens mij.
          Als ik langs de andere kant zou geflitst hebben was die schaduwlijn wel weg, maar dan viel er een schaduw langs de neus van het model (ze kijkt een beetje schuin naar de lens).
          En ik had toen nog geen twee flitsen.

Over die belichting, Roadwarrior, verklaar u eens nader over die zuiverheid op de graad ... want je zegt dat het beter kan, maar je zegt niet hoe en wat.
          David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Bij de eerste mis ik scherpte in het gelaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
              Bij de eerste mis ik scherpte in het gelaat.
              ja ik ook, tweede is beter.

Comment

Working...
              X