Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Qua belichting en kleur vind ik de foto's wel goed.
Enkel bij foto 3 heb ik als opmerking dat de oogwallen van het onderste meisje bijzonder uitsteken, niet ?
Enkel bij foto 3 heb ik als opmerking dat de oogwallen van het onderste meisje bijzonder uitsteken, niet ?
Na een paar uur met Nat op je dak zouden ze voor minder he !!
Zij is zo en heeft daar nogal wat complexen over. Onterecht overigens. Mensen, modellen neem ik zoals ze zijn. Het is meer hoe ze zich presenteren en de lens behandelen.
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
Na een paar uur met Nat op je dak zouden ze voor minder he !!
Ik had die dag 550 foto's van die twee, waarvan ik er slechts 100 heb weg gegooid. Ik wel altijd productief op een shoot, maar zoals het hier heeft geklikt, heeft het zelden geklikt, en dat voor de eerste keer van deze modellen !
Zij is zo en heeft daar nogal wat complexen over. Onterecht overigens. Mensen, modellen neem ik zoals ze zijn. Het is meer hoe ze zich presenteren en de lens behandelen.
Ik had die dag 550 foto's van die twee, waarvan ik er slechts 100 heb weg gegooid. Ik wel altijd productief op een shoot, maar zoals het hier heeft geklikt, heeft het zelden geklikt, en dat voor de eerste keer van deze modellen !
thanks. Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar nr 3
Mijn voorkeur gaat naar foto 3. En ik volg Nat in zijn mening dat hij de modellen neemt zoals ze zijn. Ik vind dat de twee toch een natuurlijke uitstraling hebben. Als dit hun eerste keer was...puik werk. dat is ontbolsterend talent en zeker te koesteren. Hou ze maar achter de hand Nat.
Foto 1 vond ik wel grappig. Net twee barbiepopjes in een doosje... :-)
Foto 3 zonder twijfel de beste. Ik zou de foto wel nog wat croppen. Je kan gerust wat wegknippen van de achtergrond zodat deze twee mooie meisjes nog prominenter in beeld komen. Het gezicht van het bovenste meisje zou ik wel wat lichter maken. Maar alles bijeen:
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Mijn voorkeur was duidelijk ook foto 3 voor deze setting. En wat zo tof was is dat Lisa (het bovenste model in foto 3) die houding spontaan aannam !
Thanks tmh - redrabbit - iodario
Comment