Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ester & Erwin (trouw)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ester & Erwin (trouw)

Mijn eerste trouwreportage zit er op. Het koppel was zeer tevreden met de resultaten. Hieronder enkele van de foto's.

De trouwfoto-reportage is hier te zien: http://www.sharkdog.be/2eyes1vision en dan onder de rubriek fotografie.

Last edited by Sharkdog; 16 april 2006, 11:53.
    How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Re: Ester & Erwin (trouw)

Wel een ongewone fotolocatie......Moeilijk werken in zulke situatie....
    weinig natuurlijk licht.....slecht is de reportage niet maar het wauw gevoel heb ik ook niet...met flits komt altijd wat onnatuurlijk over, en zelf zie ik liever foto's genomen met een 50mm F1.4 of F1.8 of 30mm F1.4 of een 70-200 F2.8 en dan zonder flits en werken met het aanwezige licht. (Desnoods reflektie scherm gebruiken)
    en dat mis ik hier wel.
    Wat ik wel ook merk dat de witte trouwjurk soms wel wat overbelicht is (in de andere foto's op de site), dat zou je in de toekomst moeten vermijden.
    Maar het koppel is tevreden van deze reportage, dus dan is het goed.
    Last edited by jan van ginkel; 15 april 2006, 20:15.
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

Comment

't Lijmfabriek (Gelatines) in Hasselt.
      Mooie reportage.

Comment

vind dat door de omgeving, het paar er niet zo goed uit komt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
          vind dat door de omgeving, het paar er niet zo goed uit komt.
          grt,bouk.
          Heb ook dezelfde indruk. De belabberde omgeving drukt zijn stempel op de reportage. Er wordt ook behoorlijk wat in afgelebberd en dat werkt weerom negatief.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

De eerder negatieve klank in deze thread is niet terecht. Kijk maar eens naar de reportage op de site van Sharkdog. Door het posten van de minst goede foto's hier, en het niet kijken naar de andere foto's (waar toch wel enkele heel knappe tussen zitten !) krijgt men een verkeerde indruk.
            Ik zou zeggen : goed ! Maar gebruik de flits wat minder Waarin kodachrome wel gelijk heeft is dat er teveel gekust wordt....
            natwork.be

Comment

Idd, harde flitsfotografie Hierdoor laat je de toch wel bijzondere omgevng niet echt meespelen, neem bv de eerste foto, alles erachter is donker
              De tweede vind ik bijzonder van pose en compo, maar ook weer doodse achtergrond waar je dan toch een paar dingen ziet zoals die witte band en dan begin je te zoeken wat dat is... niet de bedoeling bij een trouwfoto.

Bij de derde heb je zitten monteren ?! de jongen heeft precies een bruine plakker of slak op zijn voorhoofd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                Bij de derde heb je zitten monteren ?! de jongen heeft precies een bruine plakker of slak op zijn voorhoofd

Deze foto is niet gemonteerd. Het is gewoon een reflectie in een plas water die er lag. En die slak of plakker, is een stuk vuil in de plas. Had ik misschien moeten wegwerken.

Portfolio Website

Comment

Alles doodgeflitst, sorry
                  flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
                    Alles doodgeflitst, sorry
                    Heb je ook naar de foto's op de site gekeken? Want ze zijn gelukkig niet allemaal zo

Portfolio Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog
                      Heb je ook naar de foto's op de site gekeken? Want ze zijn gelukkig niet allemaal zo
                      Nee sorry, had het alleen over deze 3.
                      Na bekijken van het album:
                      - die b&w's zijn echt wel knap hoor, snap niet waarom je die niet post?
                      - foto's op buitenlocatie zijn veel beter
                      flickr

Comment

Working...
                      X