Afgelopen zondag ook Jolien mogen fotograferen... Als beginnend amateurfotograaf steeds bereid om bij te leren...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jolien
Collapse
X
-
-
Re: Jolien
laatste de beste voor mij, alleen het dubbele kader???.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Manmanman die kreuken in de achtergrond en de kleur
Kader ook
Compositie/cadrage kon ook beter.... Ik denk dat bij de eerste het beter was klein beetje ruimte te laten en niet zomaar de ellebogen af te kappen.
Bij de tweede mocht het ook gerust vanonder wat doorlopen zodat heel haar boezem erop stond, plus eventueel klein beetje meer ruimte rechts (voor de kijker), dus meer lichaam.
Bij de derde ook vanboven OF vanonder wat meer erbij....
Nu wringt de compositie/cadrage een beetje voor mij....
Het model staat er wel! Ze straalt zelfzekerheid uit, bij de derde tovert ze zelfs een spontane lach!
Alleen vind ik het fotografisch aspect heel wat minder, sorry!
Comment
-
Maar Didi geeft ook aan dat het de eerste keer is. Dan kan ook niet alles perfect zijn.
Alleen een ongestreken achtergrond is niet goed te praten.
Maar belichting is weer wel redelijk oké. Veel puntjes kunnen verbeterd worden, zoals Djamila aangeeft, maar leer ervan, ga door en laat zien dat er verbetering in zit.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment
-
foto's zijn genomen op de demoverkoop van flitsinstallaties vorige zondag (zie ook in 'algemeen')... aan de achtergrond konden we dus niet veel verhelpen. Alleen vind ik ook dat hij te scherp is... Modellen stonden ongeveer anderhalve meter voor het doek...Last edited by didi; 26 maart 2006, 17:41.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door didiModellen stonden ongeveer anderhalve meter voor het doek...
Deze situatie mag je niet vergelijken met een shoot in eigen of zelfs andere studio.
Hier ging het erom om de flitsinstallaties te testen en werden er 2 modellen ter beschikking gesteld.
Dat de achtergronden ongestreken waren en de modellen niet verder van de achtergrond konden plaats nemen was er niks aan te doen !
Volgens de gegeven omstandigheden zou ik zeggen: Knappe prestatie Didi. Ik denk niet dat het beter konGroeten, Gino
http://www.e-designstudio.be
Comment
-
En eigenlijk zijn de kreuken niet storend hoor, die kunnen juist mooi zijn. Weet je wat hier het probleem is, dit zijn van die demo-shoots, heel onpersoonlijke massa-produkten Heb je ook op van die beurzen en dergelijke, wegblijven, althans om foto's te nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picassoEn eigenlijk zijn de kreuken niet storend hoor, die kunnen juist mooi zijn. Weet je wat hier het probleem is, dit zijn van die demo-shoots, heel onpersoonlijke massa-produkten Heb je ook op van die beurzen en dergelijke, wegblijven, althans om foto's te nemen
on topic:
ik ga akkoord met de 'foutjes' die men al opsomde: kreuken, kleur...
ook wat gino aanhaalde is waar: te dicht bijhet doek...Chrisly... [B]www.christvilez.be
Comment
-
ja is waar wat Christ zegt. Zeker niet wegblijven bij dergelijke prima initiatieven. Heb er als leek veel geleerd en ondertussen een flitsset Falcon Eyes 2 X DE-600B aangeschaft. Dank je wel BD voor deze gelegenheid. Ga zeker een hoop experimenteren de volgende periode
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door picassoEn eigenlijk zijn de kreuken niet storend hoor, die kunnen juist mooi zijn. Weet je wat hier het probleem is, dit zijn van die demo-shoots, heel onpersoonlijke massa-produkten Heb je ook op van die beurzen en dergelijke, wegblijven, althans om foto's te nemen
Achteraf rees het idee om de flitsers te testen met uw eigen toestel. Voor mij persoonlijk moest er zelfs geen model aanwezig zijn, daar het ging om het testen van flitsers. Maar om de boel een beetje gezlig te maken habben we beslist om er toch maar enkele modellen bij te betrekken, en dit dankzij Christ.
Dus los van alles ben ik blij dat ik mijn persoonlijke en de aankoop van de fotoclub heb kunnen testen alvoor aan te kopen.Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
Comment