Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mijn zoontje is vaandaag gaan poseren voor foto's voor de winterbrochure van Intersoc, hij heeft zijn eerste "zelf verdiende" centen binnen (is nog maar 8 jaar hé), spijtig genoeg bij een andere fotograaf en ik kon er niet bij zijn
Mijn zoontje is vaandaag gaan poseren voor foto's voor de winterbrochure van Intersoc, hij heeft zijn eerste "zelf verdiende" centen binnen (is nog maar 8 jaar hé), spijtig genoeg bij een andere fotograaf en ik kon er niet bij zijn
Dan doet ie het beter als zijn pappa
Blijft een mooi plaatje dit
Tis toch zomer jongens, Dit mag nu niet meer hoor hahahaha
pff volop mooie foto's van
mooie vrouwen in bikinis
lekkere koele biertjes
strand
terras
nee en dan kom jij weer met zo'n koude foto hahaha
je wordt bedankt
Ik vind het echt een hele leuke mooie foto geworden.
mooie compositie en absoluut geen vakantiekiek. maar meer iets voor op de folder van ARKE reizen ofzo
Gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
"Absoluut geen vakantiekiek" in de zin dat ik bijna zou zweren dat het in een studio is gemaakt: bergje sneeuw, kartonnen achtergrond, kind en belichting erop, sneeuw laten dwarrelen Of dat nu positief of negatief is... Voor mij is het wel een mooie foto, maar in totaliteit geen "natuurlijk" overkomende.
Comment